معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد:

اجرای پنج طرح پژوهشی تقاضا محور در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی لرستان از اجرای پنج طرح پژوهشی تقاضا محور از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.

رضا میردریکوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی لرستان اجرای پژوهش‌های تقاضا محور در اتسان است تا بتوان با کمک دانشگاه و بخش اجرا چالشی از استان برطرف کرد.

وی اضافه کرد: در این خصوص پژوهش‌های تقاضا محور در نیمه اول سال ۱۴۰۳، پنج مورد بوده‌اند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: این پژوهش‌ها منطبق بر نیازهای دستگاه‌های اجرایی بوده که در سطح واحدهای دانشگاهی استان توسط اعضای هیأت علمی در حال اجراست.

میردریکوند تصریح کرد: این طرح‌ها براساس فراخوان دستگاه‌های اجرایی انعقاد قرارداد شده و در حال اجراست.

وی ادامه داد: از مهمترین این طرح‌ها می‌توان به طرح‌های ارزیابی پرکتیکال آموزش بازارهای مالی با رویکرد اشتغال‌زایی با اعتبار یک میلیارد تومان، طراحی و تدوین الگوی ذهن آگاهی مدیران شعب بانک کشاورزی با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان و تدوین برنامه‌های استانی کاهش خطر و سوانح با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان اشاره کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی لرستان یادآور شد: تمام تلاش معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان انجام طرح‌های پژوهشی تقاضا محور است تا تعامل بین دانشگاه و بخش اجرا تقویت شود.

میردریکوند خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لرستان هم‌اکنون دارای ۲۳ هزار دانشجوست که در چهار واحد دانشگاهی خرم آباد، بروجرد، الیگودرز و دورود در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072720826
  • خبرنگار : 50177