واکنش بازیکنان انگلیس به حضور توخل در تیم ملی این کشور

در شرایطی که وین رونی از انتصاب توخل به عنوان سرمربی انگلیس تعجب کرد، بازیکنان انگلیس از این انتصاب خوشحال هستند.

به گزارش ایسنا، سرمربی آلمانی و سابق بایرن مونیخ ظهر چهارشنبه به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس معرفی شد. او پس از سون گوران اریکسون و فابیو کاپلو، سومین سرمربی غیر انگلیسی تاریخ این کشور است.

وین رونی مهاجم سابق تیم ملی انگلیس گفت از تصمیم اتحادیه فوتبال کشورش برای انتصاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید این تیم شگفت زده شده است.

به گزارش ساکرنت، وین رونی گفت: من فکر می‌کنم توخل مربی بسیار خوبی است اما شگفت زده هستم که اتحادیه فوتبال او را به کار گرفته است. 

سرمربی پلیموث آرگیل از پیشرفت مربیان جوان انگلیسی توسط اتحادیه فوتبال انگلیس تمجید کرد و افزود: اتحادیه فوتبال در پرورش مربیان جوان خوب ظاهر شده است و تعجب می کنم که آن‌ها با یکی از مربیان خود وارد مذاکره نشده‌اند و یک مربی خارجی را انتخاب کردند.

کایل واکر، مدافع تیم ملی انگلیس نیز عنوان کرد علاقه مردم به داشتن یک سرمربی انگلیسی را درک می‌کند اما اضافه کرد که توخل یک گزینه عالی برای تیم ملی فوتبال انگلیس است.

او در پادکست بی‌بی‌سی گفت: می‌توانم افکار عمومی را درک کنم که باید یک مربی انگلیسی کنترل تیم ملی را در دست بگیرد  اما برای من مهم این است که مربی چه کسی باشد. توخل در باشگاه‌های بزرگ ثابت کرده است که می‌تواند بازیکنان بزرگی را مدیریت کند، او به چلسی رفت و لیگ قهرمانان اروپا را مقابل منچسترسیتی برد. آن بازی سالها در ذهنم می‌ماند.

قبل از انتصاب توخل در تیم ملی انگلیس، او دو فصل را در بایرن مونیخ گذراند و در آنجا هری کین کاپیتان انگلیس را به خدمت گرفت. هری کین نیزدر شبکه ایکس نوشت: مشتاقانه منتظر بازی دوباره زیر نظر رئیس هستم!

توخل قرار است انگلیس را به جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی مشترک آمریکا، مکزیک و کانادا برساند. جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۸ نیز به میزبانی انگلیس برگزار می‌شود و باید دید توخل اولین قهرمانی «سه شیرها» را از زمان قهرمانی در جام جهانی ۱۹۶۶ به ارمغان می‌آورد یا خیر.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403072720772
  • خبرنگار : 71460