مدیرکل اوقاف فارس:

باغ مرکبات برای تأمین هزینه‌های برنامه‌های قرآنی در جهرم وقف شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از وقف یک باغ مرکبات به مساحت ۲ هزار و ۹۹۳ متر مربع برای تأمین هزینه‌های برنامه‌های قرآنی در شهرستان جهرم خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی امروز، ۲۷ مهرماه در نشست اوقاف فارس با اعلام این خبر گفت: یکی از نیک‌اندیشان جهرم وقف جدیدی را در این شهرستان به ثبت رساند.

وی، ارزش این باغ را ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: خیرات و مبرات و هزینه‌های قرآنی در شهرستان جهرم به عنوان نیت‌های این وقف تعیین شده است.

موسوی ضمن قدردانی از نیک‌اندیشی واقفان، بر اهمیت توجه به موضوعات مورد نیاز جامعه تأکید کرد و افزود: در همین راستا مشاوران وقف در ادارات اوقاف حضور دارند تا بتوانند به واقفان برای انجام وقف‌های مورد نیاز جامعه کمک کنند.

مدیرکل اوقاف فارس با یادآوری اینکه یک هشتم موقوفات کشور در فارس قرار دارد، افزود: استان فارس به لحاظ تعداد موقوفات در ردیف استان‌های الف کشور قرار داد.

وی برخی از نیات موقوفات استان فارس را برشمرد و افزود:  کمک به بیماران صعب‌العلاج و کمک به کودکان بی‌سرپرست، کمک به ایتام، افراد بد سرپرست و معلولان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان، طلاب و دانشجویان، کمک به ازدواج جوانان و تامین جهیزیه، برپایی عزاداری سیدالشهدا و جشن ولادت ائمه اطهار و ساخت مسجد و حسینیه از جمله نیات موقوفات در استان فارس است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072720726
  • خبرنگار :