ساختار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر پایه معنویت و ولایتمداری استوار است

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت گفت: به فضل الهی ساختار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نقش آفرینی ارتش در سال‌های دفاع مقدس تاکنون بر پایه معنویت و ولایتمداری استوار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امروز، ۲۷ مهرماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت به مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: با دور اندیشی‌های خردمندانه حضرت امام راحل این سازمان مأموریت یافت تا ارتش را مکتبی و حافظ نظام مقدس اسلامی کند.

وی افزود: به فضل الهی با وجود ساختار این سازمان مقدس نقش آفرینی ارتش در سال‌های دفاع مقدس تاکنون بر پایه معنویت و ولایتمداری استوار است و در همین رابطه رهبر معظم فرمودند «ارتش نمایشگاه بزرگی از ارزش‌های اسلامی است» و مدال‌های شجره طیبه، ارتش حزب الله را تقدیم غیور مردان ارتشی کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت گفت: امروز در حالی که تغییر مرزها و جغرافیای جنگ‌های نوین و شیوه‌های آن از جنگ سخت به جنگ نرم و ترکیبی سوق پیدا کرده است، دشمن شناسی و جهاد تبیین مورد توجه و تأکید فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته که این مهم نیز از وظایف و ماموریت‌های سال‌های اخیر سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش نیز بوده است.

موسوی با اشاره به توطئه‌های دشمن در فضا سازی رسانه‌ای تصریح کرد: تلاش و همت سربازان فرهنگی این سازمان مقدس در راستای خطیر، ارتقاء سطح بینش اعتقادی، سیاسی، معنوی و بصیرتی کارکنان پایور و وظیفه، خانواده‌ها نیز بوده برای مقابله با جنگ نرم و حربه دشمن به ویژه در شبکه‌های مجازی بسیار مؤثر واقع شده است و ما مصمم‌تر از گذشته در ارتش بر آرمان‌های این انقلاب مصمم‌تر هستیم.

وی با اشاره به افتخارات ارتش در سال‌های اخیر در بعد نظامی، گفت: سربلندی ناو گروه ۷۵ نداجا، پایگاه پهبادی ۳۱۳، پایگاه عقاب ۴۴، دریانوردی هشت ماهه و دور دنیا توسط ناوگروه ۸۶ و همچنین در بعد قرآنی فرهنگی هم طرح نهضت قرآنی و پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور با تأسیس و تجهیز ۱۵۰ دارالتحفیظ، ۳۷ هزار حافظ اجزای مختلف قرآن در بین کارکنان، بانوان شاغل و خانواده‌ها، برگزاری ۴۴ دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه، ۲۳ دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها، ابتکار برگزاری جشنواره‌های پر شکوه حدیث، سرود، تئاتر و غیره از جمله اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بوده است.

موسوی تصریح کرد: آرمان‌های آزادی قدس در آستانه تحقق شکوهمند و تاریخ ساز قرار دارد، ترور رهبران مقاومت عزم و اراده  آزادی خواهان را دو چندان خواهد کرد و به فضل الهی پیروزی قطعی این میدان سرانجام حزب الله مقتدر و حماس غیرتمند خواهد بود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072720723
  • خبرنگار : 50042