امام جمعه قزوین:

آینده کشورهای اسلامی و جهان با اراده مردم رقم خواهد خورد

امام جمعه قزوین گفت: سران دولت‌های ساکت در برابر صهیونیست‌ها و حامیان رژیم سفاک صهیونیستی باید بدانند مردم هر روز بیشتر از گذشته راهشان را از آن‌ها جدا خواهند کرد، سران دولت‌های ساکت بدانند که آینده منطقه، آینده کشورهای اسلامی و آینده جهان با اراده مردم رقم خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که ۲۷ مهر در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با اشاره به پیوند عمیق مردم محور مقاومت، اظهار کرد: امروز برخی سران کشورهای ساکت، مشغول تماشای قتل‌عام مردم مظلوم لبنان و غزه هستند و فقط در نقش تماشاچی ظاهر شده‌اند، این‌ها پیش از این نیز در قتل‌عام‌های مردم عراق و یمن تماشاچی بودند، اما نام سران کشورهای اسلامی را با خود یدک می‌کشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: سران دولت‌های ساکت در برابر صهیونیست‌ها و حامیان رژیم سفاک صهیونیستی باید بدانند که پایگاه مردمی خود را هر روز بیش از گذشته از دست می‌دهند، یعنی مردم به‌دنبال عزت اسلام و مسلمین و حمایت از مظلومین و محرومین هستند.

وی ادامه داد: مردم هر روز بیشتر از گذشته راهشان را از سران ساکت خائن و حامی دشمن صهیونیست‌ جدا خواهند کرد. سران دولت‌های ساکت باید بدانند که آینده منطقه، آینده کشورهای اسلامی و آینده جهان با اراده مردم رقم خواهد خورد.

امام جمعه قزوین در ادامه بیان کرد: صهیونیست‌ها هم باید بدانند در آینده جهان جایی برای زندگی نخواهند داشت، یعنی مبادا فکر کنند اگر خیلی به آن‌ها فشار بیاید با کشتی به دریا می‌زنند یا با هواپیما به جای دیگری هجرت می‌کنند، خیر این‌گونه نیست، این‌ها جایی برای هجرت ندارند، زیرا به هر کجا بخواهند هجرت کنند آنجا آکنده از نفرت و خشم علیه آن‌هاست و این خشم و نفرت هر روز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین صهیونیست‌ها بدانند که جز مرگ چاره دیگری نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: بن‌گوریون اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و مغز متفکر این شجره خبیثه بود، او سال‌ها پیش گفت کودکان و جوانان فلسطینی، فلسطین را فراموش می‌کنند، آن زمان که بن‌گوریون این حرف را زد یحیی سنوار ۱۱ ساله بود، امروز این‌ها مغزهای متفکر و رهبران قدرتمند غزه و فلسطین هستند و صهیونیست‌ها از آنان وحشت دارند.

آیت‌الله عابدینی در پایان اظهار کرد: فرزندان این بزرگان نیز از این‌ها قوی‌تر ظهور خواهند کرد و نسل آینده بیشتر، جدی‌تر و قدرتمندتر در مقابل ظلم و فساد خواهد ایستاد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403072720706
  • خبرنگار : 50552