استاندار آذربایجان شرقی:

کباب بناب باید ثبت جهانی شود

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کباب بناب را باید ثبت جهانی کنیم، گفت: خوشبختانه وزیر گردشگری نگاه مثبتی به این موضوع دارد.

بهرام سرمست در آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره کباب بناب اظهار کرد: توسعه متوازن آذربایجان شرقی اولویت ما به عنوان محور فعالیت‌های دولت وفاق ملی است. 

وی افزود: انتظار دارم همشهریانم، اجرای طرح‌های بزرگ را از ما بخواهند. 

وی مطرح کرد: باید به توسعه و پیشرفت فکر کنیم تا همه از دستاوردهای آن برخوردار شویم، زیرا اختلاف غیر از ضرر و زیان چیزی برای هیچ‌کس ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهایی مانند جشنواره کباب بناب در توسعه گردشگری موثر است، تشریح کرد: شهرستان بناب علاوه بر میراث فرهنگی غنی، در حوزه گردشگری غذا نیز طرفین‌های بزرگی دارد که می‌توان در سطح جهانی معرفی کرد.

وی بیان کرد: استعدادهای انسانی بناب نیز باید شکوفا شود، بدیهی است که در قاموس ما شایسته سالاری در بکارگیری نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.

وی اذعان کرد: بناب امروز به شهری دانشگاهی تبدیل شده و در صنایعی ماند فولاد قطب کشوری است، باید از همه این ظرفیت‌ها برای توسعه بیشتر شهرستان بهره‌برد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سرمست با بیان اینکه من از میان شما برخاسته‌ام و همواره در میان شما خواهم بود، گفت: بزرگان زیادی در گذشته برای عمران و آبادی بناب تلاش کرده‌اند که قدردان همه آن‌ها هستیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072720677
  • خبرنگار :