توقف چندهفته‌ای پخش ۲ برنامه در نمایش خانگی

در دو هفته اخیر بخشی از محصولات غیرداستانی پلتفرم‌های نمایش خانگی بدون ارائه علت ماجرا در دسترس مخاطب قرار نگرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های اینترنتی «۳۵ میلیمتری» و «سرگیجه» که چند ماهی بود به شکل مشترک در پلتفرم‌های فیلیمو و فیلم‌نت به انتشار می‌رسیدند، مدتی است که پخش نمی‌شوند و هنوز روشن نشده است که چه سرنوشتی در انتظار آنهاست.

برنامه گفتگومحور «۳۵ میلیمتری» با اجرای فریدون جیرانی که بناست در روزهای یکشنبه منتشر شود، آخرین بار نهم مهرماه به پلتفرم‌های پخش‌کننده‌اش رسید و پس از آن، دو هفته است که پس از دو اطلاع‌رسانی کوتاه بدون ذکر دلیل، پخش نشده است.

فصل چهارم رئالیتی‌شوی «سرگیجه» با حضور ورزشکاران و هنرمندان نیز که پیشتر در روزهای سه‌شنبه به پخش می‌رسید، آخرین بار سوم مهرماه در دسترس کاربران قرار گرفت و در سه هفته اخیر، پخش نشده است. این در حالی است که سازندگان این برنامه نیز در دو موعد اول پخش، با دو اطلاع‌رسانی کوتاه، پخش نشدن برنامه را به اطلاع کاربران رساندند، اما سه‌شنبه ۲۴ مهرماه این برنامه بدون اطلاع‌رسانی رسمی به انتشار نرسید.

هردوی این برنامه‌ها محصولاتی از یک استودیوی تولید محتوای وابسته به ایرانسل‌اند که طی سال‌های اخیر راه‌اندازی شده و به ساخت آثاری در قالب‌های مختلف مشغول است.

پخش نشدن «۳۵ میلیمتری» و «سرگیجه» در دو پلتفرم اصلی و پرکاربر بازار وی‌اودی در حالی بدون ذکر دلیل روشن و اطلاع‌رسانی قانع‌کننده رخ می‌دهد که اشتراک کاربران برای تماشای این محصولات در حال سپری شدن است و تماشاگرانی که انتظار دسترسی به قسمت‌های جدید این برنامه‌ها را می‌کشند، از وضعیت این برنامه‌ها اطلاعی ندارند. روشن نیست آیا این توقف، به معنای توقف تولید این آثار است، استودیوی تولیدکننده دچار مشکل شده یا دلیل دیگری در میان است.

به نظر می‌رسد در مواردی اینچنین، پلتفرم‌های وی‌اودی که با اخذ هزینه‌های قابل توجهی بابت اشتراک، به کاربران خدمات می‌دهند، باید بیش از این‌ها برای مخاطب خود احترام قائل شوند. در شرایطی که سریال‌های داستانی کمتری نسبت به گذشته از پلتفرم‌ها پخش می‌شود، حذف توأمان برنامه‌های غیرداستانی ضربه‌ای به اعتماد کاربران خواهد بود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403072720661
  • خبرنگار : 30190