شهردار:

فصل نوینی از نهضت خدمات‌رسانی و امیدآفرینی در شیراز رقم می‌خورد

شهردار شیراز ضمن برشمردن اقدامات مدیریت شهری با تأکید بر اینکه تمام اقدامات برای رساندن شیراز به جایگاه واقعی خود ادامه دارد، تصریح کرد: امروز در آستانه فصل نوینی از نهضت خدمات‌رسانی و امیدآفرینی هستیم.

محمدحسن اسدی امروز، ۲۷ مهرماه در جشنواره «مهر خدمت» شهردار شیراز اظهار کرد: این کلان‌شهر در سال‌های طلایی توسعه خود قرار دارد و این موضوع شعار نیست؛ چراکه چند برابر شدن بودجه شهرداری در سایه انضباط مالی، فعالیت‌های شبانه‌روزی تمامی حوزه‌های خدمات شهری و عمرانی، اجرای ده‌ها پروژه و ابَر پروژه عمرانی و زیرساختی  به صورت همزمان در تمام نقاط شهر، ۱۰ برابر شدن فعالیت‌های مبتنی بر توسعه سرانه‌های فرهنگ و هنر شهر، توسعه همزمان خطوط مترو، همه و همه در سایه تلاش، همدلی و همراهی خانواده بزرگ مدیریت شهری میسر شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری به عنوان خانه یک‌ خانواده بزرگ، یک مفهوم مشترک را ایجاد می‌کند که شهرداری ورای تمام رسالت خود، یک فرهنگِ زیستی برای همه اعضای خود است.

اسدی با بیان اینکه یک سال دیگر را با روزهایی پرفراز و نشیب سپری کردیم اما در کنار هم بودیم، بیان کرد: این روزها گاهی سنگین گذر بودند و گاهی هم خوب، اما آنچه مفهوم این خانواده با اصالت را پررنگ ساخته است،  درک این موضوع بوده است که روزهای سخت هم دوام نمی‌آورند و آنچه می‌ماند، یکدلی و همراهی‌هایی است که سرمایه‌های اصلی شهرداری یعنی کارکنان این مجموعه با هم داشته‌اند.

وی با تصریح اینکه شهرداری از خلال تمام تنگناها با موفقیت عبور کرده است، افزود: اگر امروز مدیریت شهری توانسته منشأ بسیاری از تحولات شهری شود و در انجام رسالتی که بر عهده دارد موفق و ممتاز ظاهر شود و به اذعان بسیاری، چهره شهر را دگرگون کرده و فضیلتی به نام اعتماد عمومی و اجتماعی شهروندان را در کنار خود داشته باشد، اگر در تمام عرصه‌های خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی توانسته حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشد و حس ارزشمندبودن را به شهروندان دهد و به سهم خود کیفیت زندگی را بالا ببرد و اگر جهانیان شهرداری شیراز را متولی اصلی بسیاری از رویدادها از جمله پایتخت جهانی صنایع دستی، پایتخت زیست‌محیطی شهرهای آسیایی، عضو هیئت مدیره شهرهای تاریخی جهان و نامزد ده‌ها عنوان جهانی دیگر می‌دانند، بدانید که راهمان را درست طی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات در رساندن شیراز به جایگاه واقعی خود ادامه دارد، افزود: این موضوع باعث شده ‌است این کلان‌شهر روزبه‌روز، توسعه‌یافته‌تر، ایمن‌تر، سبزتر، تمیزتر، زیست‌پذیرتر، پایدارتر،‌ مفرح‌تر، پرنشاط تر و امیدوارتر برای زندگی باشد.

بسته یکصد همتی شهرداری شیراز به‌عنوان  دستاورد مدیریتی شهری موضوع دیگری بود که اسدی به آن پرداخت و گفت: با حمایت شورای اسلامی شهر در دوره ششم و همت خانواده بزرگ شهرداری برای یک جهش تاریخی در شیراز آماده‌ایم واین همت والایی می‌طلبد.

شهردار شیراز با بیان اینکه امروز این کلان‌شهر بر قله افتخار ایستاده است، اضافه کرد: در آستانه فصل نوینی از نهضت خدمات‌رسانی و امیدآفرینی هستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های دیپلماسی شهری در راستای جذب و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در بوستان کوهستانی دراک ابراز خرسندی کرد.

اسدی همچنین با بیان اینکه از تمام فرصت‌های قانونی برای بهبود وضع معیشت و رفاه خانواده بزرگ شهرداری شیراز استفاده می‌کنیم، گفت: در دو سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه پرداخت نظام‌مند حقوق، بیمه، بازنشستگی و افزایش سرانه رفاهیات انجام شده‌است.

شهردار شیراز تصریح کرد: اولویت خود را ایجاد نشاط، امیدواری، احترام و کرامت انسانی برای خانواده بزرگ شهرداری می‌دانیم و امیدواریم در کنار هم، گام‌های موثری  جهت حل مسائل و مشکلات شهر و شهروندان برداریم و پاسخگوی شایسته مردم باشیم.

 نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم با تأکید بر اهمیت وجدان کاری در بین کارکنان شهرداری، خواستار ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان شد.

محمدتقی تذروی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شهرداری شیراز از زحمات آنها قدردانی کرد و گفت: ما باید حقیقتا از ۱۳ هزار نیروی شهرداری تقدیر م‌کردیم اما وسع ما اندک است.

وی با بیان اینکه کارکنان برتر  شهرداری باید الگویی برای سایر همکاران خود باشند، بر اهمیت انتخاب دقیق افراد برتر در این جشنواره تاکید کرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر این موضوع که کارکنان شهرداری باید خود را در خدمت مردم بدانند، از آن‌ها خواست تا با نگاهی مثبت و امیدوارانه به حل مشکلات شهروندان بپردازند.

تذروی همچنین بر اهمیت ارتباط موثر با شهروندان تاکید کرد و گفت: مردم ارباب رجوع ما هستند و نگاه به مردم هم باید با همین دیدگاه باشد.

 وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری نباید مشکلات را به گردن یکدیگر بیندازند، از آن‌ها خواست تا برای حل مشکلات به دنبال راهکار باشند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف، از تلاش شهردار و خانواده بزرگ شهرداری قدردانی کرد و خواستار تقدیر از تمامی افرادی شد که در اجرای پروژه‌ها نقش داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، در آیین نهمین جشنواره مهر خدمت به‌ترتیب از ۱۴ نفر به‌عنوان مدیر برتر و حوزه برتر و همچنین ۳۶۷ نفر از کارکنان که در عملکرد سال ۱۴۰۲ مورد ارزشیابی قرارگرفته بودند، تقدیر شدند.

در این مراسم آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار شیراز به عنوان مدیر برتر، حمیدرضا اسماعیلی معاون مالی و اقتصادی به عنوان حوزه و مدیر برتر، محمد امین معاون فنی و عمرانی به عنوان حوزه و مدیر برتر، روح‌الله خوشبخت معاون محیط زیست و خدمات شهری به عنوان حوزه و مدیر برتر، هادی شه‌دوست شیرازی معاون حمل‌ونقل و ترافیک به عنوان حوزه و مدیر برتر، امیر عوض‌پور مدیرکل حراست شهرداری شیراز به عنوان حوزه و مدیر برتر، علی مصلی‌نژاد شهردار منطقه ۸ به عنوان حوزه و مدیر برتر، هادی عیدی‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به عنوان حوزه و مدیر برتر، آرش نعمتی رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار به عوان حوزه و مدیر برتر، علی‌حسین عباسی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری به عنوان حوزه و مدیر برتر، سیدجواد سیدبکایی مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر به عنوان مدیر برتر، خشایار معصومی مدیرکل امور مالی به عنوان مدیر برتر، محمدرضا بهبودی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری به عنوان مدیر برتر و یوسف اسدی رئیس اداره رفاه به عنوان مدیر برتر به ترتیب در نهمین جشنواره مهر خدمت تجلیل شدند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072720653
  • خبرنگار :