به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

جامعه ورزش خوزستان با شهدا تجدید میثاق کردند

آیین غباروبی مزار شهدا و تجدید میثاق جامعه ورزش خوزستان با شهدا به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

آیین غباروبی و و گل آرایی مزار شهدا و تجدید میثاق جامعه ورزش با شهدا به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش امروز، ۲۷ مهرماه با حضور مدیران و جامعه ورزش استان در یادمان شهید علی هاشمی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تبریک هفته تربیت بدنی و گرامی داشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: به اینجا آمدیم تا نشان دهیم ما میراث‌دار چه عزیزانی هستیم و هیچ وقت نباید یادمان رود که امانت بسیار سنگینی را به دست گرفته‌ایم. به عنوان خادمین ورزش در شرایط فعلی وظیفه‌مان سنگین‌تر از قبل است و معتقدم روشنگری نقش ورزشکاران در تبیین قدرت جمهوری اسلامی ایران و نقش آفرینی آن‌ها در میادین مختلف در چند سال اخیر بیش از قبل پررنگ شده است و ورزشکار ما باید در جای درست تاریخ قرار بگیرد.

او در ادامه نیز عنوان کرد: در ورزش قهرمانی و همگانی وظیفه‌مان این بوده و هست که با جذب اعتبارات تلاش کنیم، برنامه‌هایمان عملی شوند. ضمن اینکه نباید مشکلات اقتصادی باعث شود که ورزش از سبد خانوار کنار گذاشته شود زیرا در چنین شرایطی اولین چیزی که از سبد خانوار حذف می‌شود، ورزش کردن است و باید به عنوان متولیان ورزش شرایطی را فراهم کنیم که با طرح و ایده، خانواده‌ها به ورزش روی بیاورند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که سال گذشته ۱۰۳ پروژه به بهره‌برداری رسید و امسال هم تلاش می‌کنیم بیش از ۷۰ پروژه برای بهره‌برداری آماده شود، گفت: در هفته تربیت بدنی ۴۵۰ برنامه ورزشی در بخش‌های مختلف در دستور کار ما قرار دارد؛ طی چند روز آینده نیز خوابگاه ورزشی گتوند و لالی به بهره‌برداری خواهد رسید و این در حالی است که در این دو شهرستان علی رغم استعدادهای فراوان ورزشی حتی یک هتل هم نداریم. همچنین استخر سوسنگرد در مراحل پایانی کار است و سالن چند منظوره شادگان هم به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه نیز سرهنگ طاهری رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان خوزستان، با گرامی داشت یاد و نام شهدا، با اشاره به پس گرفتن مدال صادق بیت سیاح در پارالمپیک به دلیل نشان دادن پرچم ام البنین، اظهارکرد: علی رغم این که مدالش را پس گرفتند، هنگامی که این ورزشکار وارد فرودگاه اهواز شد، مورد استقبال بسیار خوب مردم خوزستان قرار گرفت و هنوز هم او مورد تمجید قرار می‌گیرد و این به برکت خون شهدا و ام البنین است.

او در ادامه نیز خاطر نشان کرد: عصر امروز نیز گروه های جهادی فاطمی بسیج ورزشکاران با همکاری اداره کل ورزش استان برای تجهیز مدارس به مناطق محروم اعزام خواهند شد و این از جمله برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072720609
  • خبرنگار : 50228