امام جمعه سابق زنجان:

تقویت جایگاه نمازجمعه به‌عنوان قرارگاه معنوی و انسجام از اهدافم در زنجان بود

نماینده سابق ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مردم زنجان شناخت خوبی نسبت به من داشته و دارند و تا به امروز در حد توان وظیفه خود را انجام داده و بر کسی منتی نداریم.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۲۷ مهر ماه) در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه زنجان و نماینده ولی‌فقیه در استان، تصریح کرد: معتقدم امام جمعه راهبر حزب و جناح سیاسی نیست و یک خط مهم دارد و آن خط ولایت است و بر آن اعتقاد راسخ دارم و تلاش کردم در این مدت در این مسیر پابرجا بمانم.

او با بیان اینکه در مدت خدمت خود در استان زنجان در هیچ عزل و نصبی دخالت نکردم، افزود: من یک نفر را هم با خود نیاوردم و نیروی من مردم و هیئات مذهبی بودند و به جز آن سعی کردم منطبق با فرمایشات مقام معظم رهبری جذب حداکثری رخ دهد.

وی ادامه داد: در این مدت تلاش کردم بانشاط در کنار جوانان و نوجوانان بوده و در مدارس حضور داشته باشم و پیوند بین مدرسه، مسجد و خانواده در همین راستا اجرایی شد.

امام جمعه سابق زنجان عنوان کرد: سعی کردم جایگاه نماز جمعه را به‌عنوان قرارگاه معنوی و بصیرت و انسجام تقویت کنم و در این جایگاه هیچ مدیر و مسئولی را خطاب قرار ندادم ولی اگر مشکلی بود در شورای اداری مطرح می‌شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072720577
  • خبرنگار : 50160