رئیس دانشگاه خبرداد

پذیرش ۲۲۶۳نفر درسال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام‌نور استان ایلام

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام از رشد ۱۶ درصدی پذیرفته شدگان در این دانشگاه خبر داد و گفت: ۲۲۶۳نفر در سال تحصیلی جدید دانشگاه پیام‌نور استان ایلام را انتخاب کرده‌اند.

دکتر «فرزاد اسفندیاری» در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رشد ۱۶ درصدی پذیرفته شدگان در این دانشگاه ، اظهار کرد: برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور را مهم ترین اولویت دانشگاه پیام نور است و این دانشگاه پ با دریافت کمترین میزان شهریه بهترین خدمات آموزشی را با شرایط یکسان در سراسر کشور ارائه می دهد و تاکنون نیزتوانسته عدالت آموزشی را به شکل مطلوبی برای تمامی دانشجویان برقرار کند.

  وی گفت: کمترین شهریه دربین دانشگاه‌ها، امکان مهمان در مراکز دیگر، امکان انتخاب محل آزمون و برگزاری کلاس‌های الکترونیکی و حضوری و وام صندوق رفاه از جمله خدمات حائز اهمیت و مزیت این دانشگاه برای دانشجویان و علاقه‌مندان است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۳ می‌توانند به صورت غیر حضوری از تاریخ ۲۵ مهر ماه تا ۷ آبان و حضوری از تاریخ ۲۸ مهر ماه الی ۱۲ آبان با مراجعه سامانه جامع ثبت نام دانشگاه پیام نور است به آدرس http://reg. pnu.ac.irاقدام کنند.
اسفندیاری  ادامه داد: لازم به ذکر است که انتخاب واحد دانشجویان جدید الورود از تاریخ ۲۸ مهر ماه الی ۷ آبان است و پذیرفته شدگان گرامی می‌توانند با پرداخت شهریه ثابت نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند و مابقی شهریه را تا قبل از پایان امتحانات نیمسال پرداخت کنند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰ میلیون ریال است که این وام ها بدون کارمزد بوده و تسویه آنها بعد از فارغ التحصیلی دانشجو است.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403072720539
  • خبرنگار : 50126