استاندار فارس:

سرمایه‌های اجتماعی از انجام کارهای صحیح جمع می‌شود

استاندار فارس با تأکید بر اینکه همه جناح‌های کشور به صدق رفتار شورای نگهبان اذعان دارند، تصریح کرد: سرمایه‌های اجتماعی برای نظام جمهوری اسلامی از همین کارهای درست و صحیح جمع می‌شود.

حسینعلی امیری امروز، ۲۶ مهرماه در آیین تقدیر از دست‌اندکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان و ریاست جمهوری که با حضور صادقی مقدم، عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در دفتر نظارت استان فارس برگزار شد، گفت: از دفتر نظارت شورای نگهبان در استان فارس که توانستند با یک برنامه‌ریزی درست، صحیح، متقن و مورد اعتماد مردم، انتخابات خوبی را در فارس برگزار کنند باید قدردانی کرد.

وی ادامه داد: در چند این روزی که در استان هستم و با ستادهای پزشکیان و سایر دوستان نشست‌های مختلفی داشته‌ام ایراد و اشکالی در این زمینه نشنیده‌ام؛ در این زمینه به هیچ وجه نقد و سوالی وجود ندارد و همه از برگزاری خوب انتخابات رضایت داشته‌اند.

استاندار فارس تصریح کرد: یک سرمایه بسیار مهم این است که دستگاهی مثل شورای نگهبان، اینقدر خوب و دقیق عمل کند که طرفین حاضر در انتخابات، برگزاری انتخابات را خوب و سالم توصیف کنند.

 به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، امیری به سابقه خود در بخش‌های نظارت و اجرایی انتخابات اشاره و اظهار کرد: برگزاری انتخابات و فراهم کردن تمهیدات، امکانات و تجهیزات آن در یک هفته کار بسیار سخت است، اما ارزشمند برای همه کسانی که در انتخابات ذینفع و ذی‌صلاح هستند، بوده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072620497
  • خبرنگار :