رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

ظرفیت جهاد دانشگاهی به پتانسیل‌های خراسان شمالی متصل شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی بر ضرورت اتصال ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی به پتانسیل‌های استان تاکید کرد.

مرتضی بهزادفر ۲۶ مهر ماه در دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی ضمن تبریک انتصاب سرپرست جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در استان می‌تواند پل ارتباطی بسیار مناسبی بین دستگاه‌ها برای حل مشکلات و تحقق اهداف آن‌ها باشد.

وی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در برخی از گروه‌ها و کارگروه‌های شورای برنامه‌ریزی استان عضویت و مسئولیت دارد و ضروری است که آن‌ها فعال شوند.

وی ادامه داد: مهمترین اقدامی که جهاد دانشگاهی می‌تواند با همکاری سازمان مدیریت انجام دهد، ارائه آموزش‌ها به کارکنان دولت است که می‌توان از دو ظرفیت تقویم آموزشی و آموزش‌های فنی، همکاری‌ها را آغاز کرد.

بهزادفر با تاکید بر اعلام حمایت از برنامه‌های جهاد دانشگاهی استان، گفت: جهاد دانشگاهی خراسان شمالی حتی می‌تواند ارتباط استان را با سطح ملی برقرار کند تا از توانمندی‌های بسیار این مجموعه در کشور بهره‌مند شویم.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی نیز در این دیدار بر ظرفیت‌های این مجموعه در استان تاکید کرد و آن‌ها را برشمرد.

عبدالحسین طالبی نجف آبادی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند از ظرفیت جهاد دانشگاهی به بهترین شکل و با بیشترین کیفیت بهره‌مند شوند.

وی به اجرای طرح سرشماری کشاورزی در استان نیز اشاره کرد و افزود: در این راستا نیز می‌توانیم سازمان مدیریت را در اجرای امور یاری کنیم. 

طالبی با بیان اینکه اتصال ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی به پتانسیل‌های استانی جزو ‌جدی‌ترین برنامه‌های این مجموعه محسوب می‌شود، گفت: اداره امور یک مجموعه با تکیه بر قانون، توجه به نیروی انسانی و حاکم بودن نظم ممکن است لذا با توجه به پتانسیل‌هایی که نیروی انسانی جهاد دانشگاهی استان دارد به سمت حل نیازها و دغدغه‌های استان حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403072620472
  • خبرنگار : 50444