رشد ۱۱۰ درصدی ورزشکاران جانباز و معلول کرمانشاه

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در شش ماهه اول امسال تعداد ورزشکاران جانباز و معلول استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۱۱۰ درصدی داشته است.

منوچهر حاتم، امروز(۲۶ مهر) در مجمع سالیانه هیات جانبازان و توان یابان استان کرمانشاه، باابراز رضایت از عملکرد این هیات، اظهار کرد: عملکرد هیات جانبازان و توان یابان استان هم از نظر فنی و هم قهرمانی بسیار خوب است. 

وی افزود: رئیس هیات استان قول داده تا برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ورزشکاران جانباز و توان یاب کرمانشاه شش مدال در این مسابقات کسب کنند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: علیرغم اینکه این هیات در حوزه قهرمانی عملکرد خوبی دارد، اما در بحث همگانی نیز باید تلاش زیادتری کند و علاقمندان بیشتری را به سمت رشته‌های زیرمجموعه خود بکشاند. 

وی ادامه داد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این هیات طی شش ماهه اول امسال حدود ۱۵۱ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، با این وجود این آمار کافی نیست. 

حاتمی یادآورشد: جامعه جانبازان و معلولین در استان حدود چند هزار نفر هستند، لذا نباید تنها این میزان از آنها جذب ورزش شوند. 

وی فعال شدن هیات‌های شهرستانی و اجرای طرح‌های استعدادیابی را از مهمترین راهکارهای افزایش ورزشکاران سازمان یافته این هیات برشمرد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه هیات جانبازان و معلولین استان باید اتاق فکر خود را تشکیل دهد، عنوان کرد: در این اتاق فکر باید تصمیم گیری‌ها و هدفگذاری‌های هیات با برنامه‌ریزی دقیق و در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت بررسی شود. 

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072620462
  • خبرنگار : 50184