رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

مسیر پیشرفت کشور از مدرسه عبور می‌کند

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اگر می‌خواهیم برای پیشرفت کشور تلاش کنیم مسیر آن از مدرسه عبور می‌کند اگر در شهری بهترین نقطه مدرسه باشد یعنی آن شهر پیشرفته‌ترین شهر است.

حمیدرضا خان محمدی، پنجشنبه، ۲۶ مهرماه، در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی اظهار کرد: در توصیف ویژگی‌های خیرین زبان ما قاصر است چراکه دل خدایی و قلب مهربان دارند.

وی افزود: در مهرماه سال جاری ۸۰۰۰ کلاس درس با ظرفیت هر کلاس ۲۵ نفر افتتاح شد که واقعا خیرین گل کاشتند و در هر کلاس ۲۵ لبخند را بر صورت دانش‌آموزان آوردند.

وی با بیان اینکه اگر جریان مدرسه سازی سرعت و اعتباری پیدا کرده به یمن وجود خیرین است، ادامه داد: این خیرین با همه‌ی سختی‌ها به مناطق دورافتاده سفر می‌کنند و مجموعه‌ها را آماده حضور دانش آموزان می‌کنند.

خان محمدی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شخصا محرومیت‌زدایی را دستور دادند و امیدوارم هرچه سریع‌تر عدالت برقرار شده و دانش‌آموزان مجبور نباشند در کلاس‌های ناایمن درس بخوانند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور یادآور شد: این جشنواره با افتتاح مدرسه کریم آذربایجان( برای ارج نهادن به مقام خیر مدرسه ساز کریم مردانی آذر) همزمان انجام شد. 

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072620435
  • خبرنگار : 50536