یک کارشناس فوتبال:

شمس آذر در بازی با هوادار محکوم به برد است

یک کارشناس فوتبال گفت: شمس آذر همه انگیزه‌های لازم را برای برد برابر هوادار دارد و با توجه به اینکه تعطیلات فیفادی به نفع تیم بوده باید از این نبرد پیروز بیرون بیایید.

میراحسان میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تأثیرات تعطیلات فیفادی بر روی تیم‌ها اظهار کرد: تعطیلات فیفادی تأثیرات مثبت و منفی بنا به وضعیت تیم‌ها روی آن‌ها دارد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: ممکن است تیمی در فشار مسابقات نتواند به خوبی نتیجه بگیرد و این تعطیلات به انسجام و یکپارچگی تیم کمک کند، از سویی دیگر برخی تیم‌ها هستند که روال خود را به دست آورده‌اند و فوتبال خوبی ارائه می‌دهند که این تعطیلات دو هفته‌ای آن‌ها را از ریل خود خارج می‌کند.

وی بیان کرد: به طور کلی باید گفت مربی‌ها این تعطیلات را که تیم را دچاره وقفه می‌کند، دوست ندارند؛ از طرف دیگر ممکن است بازیکنان در این بازی‌ها دچار مصدومیت شوند و زحمات مربیان باشگاهی دچار مشکل شود.

میرزاده با اشاره به وضعیت تیم شمس آذر قزوین عنوان کرد: با توجه به وضعیت تیم شمس آذر تا پیش از بازی با مس کرمان باید گفت این تعطیلات به نفع تیم بوده و با توجه به اینکه در این ایام شمس آذر ۲ بازیکن جدید هم جذب کرده، لذا این فرجه ممکن است شمس آذر را در مسیر موفقیت کمک کند.

وی در خصوص بازی پیش روی تیم شمس آذر با تیم هوادار تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه هوادار در قعر جدول قرار دارد و نیز شمس آذر با پیروزی مقابل مس کرمان به تازگی از قعر جدول جدا شده این بازی برای هر ۲ تیم اهمیت قابل توجهی دارد، اگر شمس آذر در این بازی بتواند به برد دست یابد تا حدودی بحران را پشت سر گذاشته و فشارها را کمتر کرده است.

میرزاده ادامه داد: اگر به برنامه‌های سعید دقیقی نگاه کنیم می‌بینم که او حفره‌های تیم خود را می‌شناسد و با خرید چند بازیکن سعی در پوشش این اشکالات دارد، او ستاره محور نیست بلکه تلاش می‌کند به تاکتیک و سیستم تکیه کند و از بازیکن خود ستاره بسازد لذا اگر خریدی هم انجام داده به طور قطع پتانسیل عملکرد خوب و رشد را در بازیکنان خود می‌بیند.

این کارشناس فوتبال با اشاره به تغییرات وضعیت تیم شمس آذر از سال گذشته تا امسال خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات تیم شمس آذر انتظارات هواداران و اهالی فوتبال هم از این تیم تغییر کرده و امید می‌رود که شمس آذر رفته رفته بهتر شود و جایگاه بهتری را در جدول به دست بیاورد.

وی گفت: مربیان فوتبال ۲ دسته هستند؛ نتیجه‌گرا و فرآیندگرا که در خصوص سعید دقیقی باید گفت علاوه بر نتیجه او بر ارائه بازی زیبا نیز تأکید دارد و این مسئله را در بازی با مس کرمان که به برد هم منجر شد به خوبی شاهد بودیم. او به بازی‌سازی و پرس مداوم تأکید دارد و این موضوع را به خوبی اجرا می‌کند اما ضعف بزرگی که دیده می‌شود این است که نفر آخر و تمام کننده کار را شاهد نبودیم.

میرزاده در پایان یادآور شد: شمس آذر در بازی پیش رو محکوم به برد است و به عنوان یک کارشناس فوتبال می‌گویم با توجه به اینکه بازی با هوادار در زمین شمس آذر برگذار می‌شود، باید برنده بیرون بیاییم.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403072620377
  • خبرنگار : 50657