فرماندار ساری:

راهبرد دولت چهاردهم گسترش عدالت در سلامت و توسعه رفاه جامعه است

فرماندار ساری گفت: راهبرد دولت چهاردهم در امر بهداشت، بر گسترشِ عدالتِ در امر سلامت، توزیع متوازن دارو و توسعه رفاه در جامعه است.

محمدعلی نوبخت پنج‌شنبه ۲۶ مهر به مناسبت فرارسیدن روز جهانی بهداشت محیط، و تجلیل از خیرین حوزه بهداشت با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری با بیان اینکه رعایت و توجه به امر بهداشت، رکن اساسی پیشرفت و شکوفایی جسمی و روانی جامعه در همه ابعاد است، اظهار کرد: مشارکت و مسئولیت‌پذیری همه افراد در تأمین بهداشت موجب ارتقای آگاهی و سواد سلامت، بهبود کیفیت زندگی و بالندگی جامعه می‌شود.

فرماندار ساری با اشاره به اهمیت بهداشت محیط در توسعه پایدار جوامع شهری و تأمین نیازهای کنونی در چارچوب حفظ محیط زیست برای نسل‌های آینده یادآور شد: بهداشت محیط و مدیریت پسماند، بخشی از مسئولیت ما نسبت به خود و نسل‌های آینده است که باید با همکاری، آموزش و تعهد به حفظ محیط‌زیست در راستای توسعه پایدار در شهر و روستا مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید در زمینه حکمرانی سیاستگذاری سلامت با ترسیم دقیق از وضع موجود، احصاء چالش‌های پیش‌رو حوزه جمعیت و سلامت و شناسایی راهکارها جهت ارائه خدمات مناسب گام برداریم.

نوبخت یادآور شد: عدالت زیست محیطی با مشارکت عادلانه در تصمیم‌گیری‌ها، عدم تحمیل بار ناعادلانه آسیب‌ها و برابری در دسترسی به منابع تحقق پیدا می‌کند.

قابل ذکر است، در این مراسم جمعی از فعالین و خیرین حوزه بهداشت و اصناف نمونه در رعایت بهداشت قدردانی شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403072620356
  • خبرنگار :