سردار فلاحی در جشنواره رسانه‌ای «طنین» بانوان خوزستان:

جوانان ما باید به وعده صادق افتخار کنند

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امروز نوجوان و جوانان دختر و پسر ما باید به وعده صادق و رهبر خود افتخار کنند و رسانه‌ها باید خوب این موضوعات را روایتگری کنند.

سردار فلاحی امروز، ۲۶ مهرماه در اولین جشنواره رسانه‌ای «طنین» ویژه بانوان خوزستان، اظهارکرد: حضرت امام (ره) درباره جایگاه و منزلت زن فرمودند که از دامن زن، مرد به معراج می‌رسد و این یک واقعیت است که زنان و مادران خوب می‌توانند فرزندان خوبی تربیت کنند که هم خودشان و هم جامعه به آن‌ها بالند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مادر شهیدان نیز سرمایه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ اگر الگوهای خودمان را برشماریم می‌توان به حضرت هاجر، حضرت فاطمه، حضرت زینب و ... و نیز مادران شهدا اشاره کرد. دختران ما با تاسی از حضرت زینب، حجاب خود را انتخاب می‌کنند و دختران ما امروز زینبی شدند. اگر حضرت زینب نبود و آن روایتگری‌ها را انجام نمی‌داد و نیز نقش شهدای کربلا را بیان نمی‌کرد شاید امروز چنین وضعیتی نداشتیم.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به معامله حضرت زینب با خدا، گفت: مادران شهدا نیز مانند حضرت زینب همه چیز را زیبا می‌بینند چون آن‌ها هم با خدا معامله کرده‌اند.

او همچنین با بیان این که شهدا در وصیت‌نامه‌های خود تنها دو موضوع را از ما خواسته‌اند، افزود: یکی اینکه پشت سر ولایت فقیه باشیم و دوم نیز حجاب زنان است و عنوان کرده‌اند که خواهرم حجاب تو از خون من رنگین‌تر است. یعنی آن ها در اوج جنگ دغدغه این را داشتند که مبادا دختران ما در عرصه‌ای که دشمن برای آنها مهیا کرده یا مهیا خواهد کرد، نقش ایفا کنند و باید زینبی باشند.

فلاحی بیان کرد: جامعه‌شناسان غربی می‌گویند حتی اگر بر سر ایرانی‌ها موشک بریزیم آنها با هم متحدتر و منسجم‌تر می‌شوند ولی کاری کنید کانون گرم خانواده آن‌ها از هم پاشیده شود. آن‌ها به سیاسیون و امنیتی‌های دشمن گفته‌اند اگر می‌خواهید با ایران برخورد کنید، به دنبال جنگ سخت نروید و به دنبال جنگ نرم باشید. آن‌ها چنین نقشه‌ای را در نظر دارند، یعنی کانون گرم خانواده را از هم بپاشند تا در بین ما رخنه کنند.

او خاطر نشان کرد: تشییع پیکر شهدا و نیز شهید نیلفروشان گواه این است که رمز و رموز شهادت و ایثارگربی مورد طلب جامعه عمومی است و جامعه عامه ما نیز آن‌هایی هستند که پای پیکر شهدا حضور پیدا می‌کنند و وعده صادق ۳ را رقم می‌زنند.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: وعده صادق ۳ را ملت ایران و با اقتدا به رهبر معظم انقلاب رقم زدند که این‌ها باید روایت شوند و رسانه باید نقش ایفا کند و آن را باید برای نوجوان و جوان برجسته کنیم. امروز نوجوان و جوانان دختر و پسر ما باید به وعده صادق و رهبر خود افتخار کنند. این‌ها را رسانه‌ها باید خوب روایتگری کنند و کمک‌دهنده باشند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072620278
  • خبرنگار : 50228