برپایی نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در گیلان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان از برگزاری نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در گیلان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت چهار روز در رشت دایر است.

رضا زمانی امروز ۲۶ مهرماه در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته به مدت چهار روز در رشت خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۵ لغایت ۲۸ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان دایر شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور با حضور ۵۵ شرکت تولیدی و بازرگانی از سطح کشور برپا شده و حدود ۳۰ درصد شرکت ها بومی هستند، گفت: ۱۴ شرکت تولیدی - بازرگانی از استان گیلان در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان هدف اصلی از برگزاری این رویدادها را ایجاد ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کننده با هدف ارائه کالاها و دستاوردها و تولیدات شرکت ها دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بهترین فرصت برای مصرف کنندگان و مجموعه شرکت هایی خواهد بود که به دنبال ایجاد نمایندگی هستند، زیرا می توانند مستقیماً با تولیدکنندگان ارتباط برقرار کنند.

زمانی اضافه کرد: در مراحل بعد به دنبال ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان با تجار و بازرگانان خارجی هستیم و این رویدادها فرصت مناسبی برای عرضه محصولات تولیدی شرکت هاست تا بتوانند به بازارهای جدید معرفی شوند.

به گزارش ایسنا، علاقمندان می توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ به محل نمایشگاه واقع در جاده تهران _ رشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072620232
  • خبرنگار : 50040