نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

خیرین بدون هیچ‌ چشم داشتی دسترنج خود را در طبق اخلاص می‌گذارند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که همه به دنبال جمع آوری پول هستند اما عده‌ای نیز بدون هیچ چشم داشتی دسترنج خود را در طبق اخلاص گذاشته و به دیگران خدمت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل، پنجشنبه، ۲۶ مهرماه در آیین افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه کریم آذربایجان( آموزشگاه حاج کریم مردانی آذر) افزود: هنوز هم انسان‌هایی در این کشور زندگی می‌کنند که تمام دسترنج و سرمایه خود را که در طول عمر به دست آورده‌اند خالصانه و بدون هیچ انتظاری در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه زمین این مدرسه متعلق به آیت الله ملکوتی است، ادامه داد: زمین این مدرسه و چند زمین دیگر متعلق به این بزرگوار بوده که به آموزش و پرورش استان هدیه داده شده است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: حاج کریم مردانی آذر در کل کشور خدمات مفصلی انجام داده‌اند، تبریز و استان ما از نیت خیر ایشان استفاده زیادی کرده است. این بزرگوار خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های بهداشت و درمان، دانشگاه و ... انجام داده است.

وی افزود: خیرین بدون هیچ چشم داشتی در حوزه‌های مختلف اعم از کمک به ایتام، مستمندان و ... کار می‌کنند و وظیفه دولت است که از این بزرگواران حمایت کند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072620218
  • خبرنگار : 50536