راه‌یابی مستند سیاوش عالی‌پور به جشنواره «EAFF» آمریکا

مستند «پلاک ۴۰۱» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش عالی‌پور به جشنواره «EAFF» ایالات متحده آمریکا راه پیدا کرد.

مستند «پلاک ۴۰۱» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش عالی‌پور، به بخش مسابقه‌ سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم EAFF در کشور آمریکا راه یافت.

به گزارش ایسنا، این جشنواره در بخش‌های مختلفی چون «فیلم‌های بلند داستانی»، «فیلم‌های کوتاه روایی»، «فیلم‌های موبایلی»، «انیمیشن» و «فیلم‌های مستند» برگزار می‌شود.

سومین دوره از جشنواره بین‌المللی EAFF در حالی برگزار می‌شود که فیلم مستند «پلاک ۴۰۱» با رویکردی بنیادگرایانه و با نگاهی جامع به معضلات اجتماعی، به جست‌وجوی راه حلی برای رفع آن‌ها و دستیابی به جهانی بهتر و زیباتر می‌پردازد.

این جشنواره از هشت تا ۱۱ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۳) در نیویورک ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد و جوایز جشنواره نیز در بخش‌های «بهترین فیلم بلند»، «بهترین فیلم کوتاه»، «بهترین مستند»، «بهترین کارگردانی»، «بهترین بازیگری»، «بهترین فیلمنامه»، «بهترین تصویربرداری»، «بهترین موسیقی متن»، «جایزه ویژه هیئت داوران»، «جایزه اثر منتخب تماشاگران» و همچنین «بهترین کارگردانی فیلم اول» به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

عوامل تولید مستند «پلاک ۴۰۱» سیاوش عالی‌پور به عنوان کارگردان و تهیه کننده، مهرداد بهراد و مهدی شفیعی‌زرگر به عنوان تدوین و صداگذاری و  با حضور زینب شامسیری و بابک مهرابی هستند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072620171
  • خبرنگار :