حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در حوزه محلات هدف بازآفرینی شهری در زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از حمایت پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دکترا در حوزه محلات هدف بازآفرینی شهری پایدار توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه زنجان، پیام‌نور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بر لزوم اهمیت موضوع بازآفرینی شهری تاکید کرد و افزود: توجه به نوسازی محلات هدف بازآفرینی باید ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه چهار شهر ابهر، خرمدره، زنجان و قیدار به عنوان هدف بازآفرینی شهری هستند،ابراز کرد: در این راستا شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه بافت‌های هدف بازآفرینی شهری پایدار، اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ایی با همین موضوع کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دانشجویان می‌توانند با ورود به این سامانه http://thesis.udrc.ir و ثبت اطلاعات، پایان نامه خود که در حوزه محلات هدف بازآفرینی شهری شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار باشد، نسبت به اخذ حمایت‌های مالی اقدام کنند.

قزوینیان، بر لزوم اطلاع‌رسانی این موضوع مهم و ویژه در سطح دانشگاههای استان زنجان تاکید کرد و یاد آورشد: دانشجویان دانشگاه زنجان، پیام‌نور زنجان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072620067
  • خبرنگار : 50534