مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

هیات‌های ورزشی کرمانشاه روی استعدادیابی تمرکز کنند

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از هیات‌های ورزشی استان خواست تا روی استعدادیابی تمرکز داشته باشند.

منوچهر حاتمی روز چهارشنبه(۲۵ مهر) در مجمع سالیانه هیات هاکی استان کرمانشاه، با تاکید براینکه همه هیات‌های ورزشی باید روی استعدادیابی تمرکز داشته باشند، اظهارکرد: به این منظور از هیات‌های ورزشی می‌خواهیم که با آموزش و پرورش ارتباط بگیرند و از طریق مدارس نسبت به کشف و شناسایی استعدادها و در مرحله بعدی پرورش آنها تا رسیدن به قهرمانی اقدام کنند. 

وی افزود: از همه هیات‌های ورزشی می‌خواهیم که برای توسعه ورزش در استان کار و فعالیت داشته باشند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه طی یکی دو سال اخیر اعتبارات بی سابقه‌ای به هیات‌های ورزشی تزریق شده، عنوان کرد: به همه هیات‌های ورزشی اعتبارات خوبی داده‌ایم و در مقابل از آنها می‌خواهیم که کار کنند. 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های استعدادیابی، میزبانی رویدادهای کشوری، فعال کردن شهرستان‌ها و افزایش بیمه شده‌های ورزشی از جمله فعالیت‌هایی است که انتظار می‌رود همه هیات‌های ورزشی آنها را به شکل جدی در دستورکار قرار دهند.

حاتمی در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد هیات هاکی استان، عنوان کرد: این هیات تلاش کرده تا از همه ظرفیت‌ها خصوصا ظرفیت پیشکسوتان برای رشد خود استفاده کند که جای تقدیر دارد. 

وی تاکید کرد: هیات هاکی از معدود هیات‌های استان است که ورزشکاران خود را به تمام مسابقات کشوری اعزام می‌کند. 

محمد حسین زاده معاون ورزش و جوانان استان نیز بااشاره به همدلی موجود در هیات هاکی استان، گفت: خوشبختانه این هیات علاوه بر بحث قهرمان پروری، اخلاق‌مداری را نیز سرلوحه کار خود قرار داده است. 

وی در ادامه خواستار فعالسازی شهرستان‌ها و افزایش آمار بیمه شده‌های هاکی کرمانشاه شد و گفت: تعداد بیمه شده‌های این رشته در استان قابل قبول نیست و باید افزایش پیدا کند. 

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072620059
  • خبرنگار : 50184