الوطن: قطر یک سرمربی واقعی می‌خواهد

قطری‌ها از شکست برابر ایران بسیار عصبانی‌ و خواستار اخراج سرمربی اسپانیایی عنابی‌ها هستند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال قطر شکست سنگینی را در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ متحمل شد. این تیم که در هفته چهارم این رقابت‌ها به مصاف ایران رفت با نتیجه ۴ بر ۱ شکست خورد تا شانس این تیم برای صعود به جام جهانی بسیار کم شود.

قطری ها از شکست در این بازی بسیار عصبانی هستند و انگشت اتهام را به سوی مارکز لوپز سرمربی اسپانیایی تیم گرفته اند.

روزنامه الوطن خواستار اخراج این سرمربی باتجربه اسپانیایی شد و او را مسئول اصلی شکست برابر ایران دانشت. الوطن نوشت: سرمربی تیم مسئول اصلی این ناکامی است. او نه حریفان را به خوبی آنالیز و نه ترکیب‌های مناسبی را انتخاب می‌کند. بازیخوانی لوپز بسیار ضعیف است و در شرایطی که تیم نیاز به تغییرات دارد نمی تواند روند تیم را بهبود بخشد و این در دیدار برابر ایران مشهود بود.

الوطن در ادامه نوشت: تیم  ملی به یک سرمربی واقعی نیاز دارد و فدراسیون فوتبال در این زمینه مسئول است و باید تغییرات لازم را انجام دهد. تیم ملی با لوپز هویت خود را از دست داده است.

این انتقاد روزنامه قطری درحالی است که لوپز توانست تیم  ملی قطر را به قهرمانی در جام ملت های آسیا برساند. او به عنوان سرمربی موقت جایگزین کارلوس کی روش شد اما آنقدر خوب کار کرد که قرارداد او تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد و اکنون رسانه های قطری بعد از شکست برابر ایران خواستار اخراج این مربی شده اند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403072620021
  • خبرنگار : 90111

برچسب‌ها