مدیرعامل آبفا فارس:

جانبازان طلایه‌داران ایثارگری در جامعه هستند

مدیرعامل آبفا فارس، جانبازان و خانواده شهدا را از طلایه‌داران ایثارگری در جامعه عنوان کرد و جانبازان را شهدای زنده دانست.

علی شبانی امروز، ۲۵ مهرماه در مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شرکت آبفا فارس بیان کرد: ایثار در میان مقام‌های انسانی یک درجه فراتر از احسان است. محسن کسی است که هم خوب کار کند و هم کار خوب کند، ولی ایثارگر کسی است که علاوه بر این دو شاخصه ، از وجود خود هم می‌گذرد و از حقوق خود برای دیگران صرف‌نظر می‌کند.

وی تأکید کرد: خداوند بزرگ شهادت را بزرگترین پاداش ایثارگری قرار داده است و آنان که به این جایگاه نائل آمدند، پاداش خداوند را دریافت کرده‌اند.

شبانی اظهار کرد: پایمردی جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا به دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس ختم نشد، چرا که این عزیزان همواره در طول حیات طیبه انقلاب یار و یاور ولایت و همراه لاینفک نظام انقلاب اسلامی بوده‌اند.

مدیرعامل آبفا فارس تصریح کرد : خداوند از مواهب بی کرانش نعمت سقایی که از خصایص حسنه و سیره سقای کربلاست را نیز بر ایثارگران آبفا ارزانی داشته است.

شبانی بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت آبفا استان فارس این افتخار را دارد که از نعمت حضور ایثارگران و جانبازان سر افراز بهره‌مند باشد، افزود: این افراد در موفقیت‌های شرکت سهم بسزایی دارند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال جهش تولید با مشارکت مردم خواستار مشارکت همگانی در مسیر تحقق این شعار و اندیشه شد و ابراز امیدواری کرد: با درک صحیح از وضعیت موجود و همکاری‌های همه جانبه بتوانیم در تداوم خدمات مطلوب آبرسانی ایفاگر نقش‌های سازنده و موثر باشیم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین حدائق، قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) فارس با تقدیر از امنیت موجود در کشور، آسایش و آرامش موجود در کشور را مرهون اقدامات اطلاعاتی و ایثارگری‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) و دلاوران بسیجی دانست.

به گزارش ایسنا، روایت دفاع مقدس، بیان خاطرات جنگ توسط سرداران دفاع مقدس و اجرای سرودهای حماسی مرتبط با موضوع برنامه، از دیگر اجزای این مراسم بود. در این مراسم همچنین از جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدای شرکت آبفا استان فارس تجلیل شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072519943
  • خبرنگار :