سخنگوی دولت:

خیران بنای امید را می‌سازند

سخنگوی دولت گفت: خیران بیشتر از اینکه بنای فیزیکی بسازند بنای جامعه و بنای امید را می‌سازند.

فاطمه مهاجرانی، عصر چهارشنبه، ۲۵‌ مهرماه، پس از ورود به تبریز در مزار شهدای وادی رحمت تبریز ضمن نثار فاتحه به روح شهدا اظهار کرد: گرامی می‌دارم همه‌ی شهدای گلگون کفنی که برای عزت و سربلندی کشورمان خون پاک خود را نثار کردند.

وی افزود: یاد می‌کنم از بزرگوارانی که حاضر شدند جان عزیز خود را از دست بدهند برای اینکه چیز بزرگتری مثل عزت برای کشور را به دست آورند.

وی با بیان اینکه نشستی با خیرین مدرسه ساز استان خواهیم داشت که وظیفه خودم دانستم تا در خدمت عزیزان باشم، ادامه داد: همچنین وظیفه خودم می‌دانم که دست بوس و پابوس استاد کریم مردانی آذر_ خیر بنام مدرسه ساز تبریزی_ باشم.

مهاجرانی گفت: تبریز شهری است که فرهنگ ایران در حوزه‌های مختلف اعم از انقلاب مشروطیت، ادبیات، صنعت، هنر و مدرسه سازی وامدار این شهر است. 

سخنگوی دولت با بیان اینکه هدف اصلی این سفر دیدار با بزرگان خیر مدرسه ساز است، خاطر نشان کرد: اغلب خیران در یک حوزه کار نمی‌کنند، کار خیر خودش را صدا می‌کند و بقیه قسمت‌ها را نیز فراخوانی می‌کند.

وی ادامه داد: معمولا خیری که مدرسه می‌سازد بعدها ممکن است در حوزه آب و بقیه‌ی حوزه‌ها نیز کار کند، سود این کارها نه فقط برای ظرفیت‌های اقتصادی بلکه ظرفیت اجتماعی کشور هست، لذا تمام تلاش دولت بر تقدیر و حمایت از آن چیزی است که می‌سازند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072519883
  • خبرنگار : 50536