امام جمعه قم:

رژیم جعلی صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد

امام جمعه قم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه زبان مذاکره را نمی‌فهمد و فقط باید با آن‌ها با زبان زور و تقویت قوای دفاعی و نظامی صحبت کرد، گفت: با ابتکار عمل حماس در ۷ اکتبر نقشه‌های رژیم صهیونیستی نقش‌برآب و چهره منافقینی که در ظاهر با این رژیم دشمن و با امت اسلام دوست بودند آشکار شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز ۲۵ مهرماه طی سخنانی در جمع بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: در آستانه حرکات جدید از سوی حزب‌الله لبنان و مردم مقاوم فلسطین علیه رژیم خبیث اسرائیل هستیم.

 وی با تبریک و تسلیت شهادت سرداران و فرماندهان مقاومت همین شهادت را دارای حکمت دانست و افزود: تبریک به جهت این است که خون پاک این شهیدان آثار و برکاتی را برای جبهه مقاومت خواهد داشت و در حرکت پیروزمندانه مقاومت نقش‌آفرین است و تسلیت به جهت این است که فقدان این عزیزان ضایعه دردناک و تلخی است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت یادآور شد: شهادت این عزیزان در راه خدا هم آثار ایجابی و هم آثار سلبی دارد به همین خاطر باید خود را برای مبارزه بزرگ‌تر تقویت و آماده کنیم.

سعیدی تأکید کرد: امثال رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه زبان مذاکره را نمی‌فهمند و فقط باید با آن‌ها با زبان زور و تقویت قوای دفاعی و نظامی صحبت کرد.

وی افزود: در قرآن کریم سوره انفال آیه ۶۰ دستور به تقویت توان دفاعی و نظامی شده است که نتیجه آن فراهم‌آوردن تجهیزات و آشکار شدن سه مصداق از مصادیق دشمنان است.

امام‌ جمعه قم عنوان کرد: آشکار شدن دشمنان خداوند، دشمنان مردم و دشمنان مخفی از آثار و برکات جهاد و جنگ در راه خداست به همین خاطر باید با تقویت توان دفاعی چهره خبیث این دشمنان سه‌گانه کاملاً آشکار شود.

وی افزود: کشتن و سوزاندن انسان‌های بی‌گناه توسط اسرائیل به‌نوعی تفریح و لذت است به همین خاطر این رژیم جز زبان زور نمی‌فهمد.

سعیدی تأکید کرد: نقشه‌های اسرائیل با ابتکار عمل حماس در ۷ اکتبر نقش‌برآب شد و چهره منافقینی که در ظاهر با اسرائیل دشمن و با امت اسلام به‌ظاهر دوست بودند آشکار شد.

به گزارش ایسنا؛ در ابتدای این دیدار محمدکاظم بخشنده، فرمانده مرکز بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه تمدن غرب یک تمدن خبیث است، گفت: غربی‌ها با تمدن به‌ظاهر زیبا سعی در فریب‌دادن مردم خاورمیانه داشتند که با وقایع اخیر چهره خبیث آن‌ها نمایان شد.

وی افزود: در همه جای دنیا می‌دانند که بیمارستان یک مکان امن است؛ اما اسرائیل سال گذشته در چنین روزی با حمله به بیمارستان «المعمدانی» در فلسطین جنایتی تمام‌عیار مرتکب شد و هیچ صدایی از غرب بلند نشد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403072519866
  • خبرنگار : 50455