توضیحات «مارکو اورلیو» پیش از داربی تازه‌واردهای لیگ برتر فوتبال

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد گفت: دیدار مهم دو تیم چادرملو و خیبر از لیگ یک فوتبال ایران به لیگ برتر منتقل شده است.

به گزارش ایسنا، مارکو اورلیو، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر چادرملوی اردکان گفت: بازی فردا مقابل چادرملو برای تیم ما مهم است. این مسابقه یک داربی است که بین تیم‌های صعود کرده از لیگ یک در لیگ برتر برگزار می‌شود. این بازی را با جدیت خاصی دنبال می‌کنیم و با یک نگرش خوب برای این بازی اینجا هستیم.  

وی افزود: دو هفته است که بازی رسمی نداشته‌ایم. من فکر می‌کنم که بازیکنان از هر دو تیم تشنه یک بازی رسمی هستند و برای این بازی هیجان زیادی دارند.

سرمربی خیبر ادامه داد: در طول دو هفته گذشته تمرینات خوبی داشتیم و از نظر آمادگی و بدنسازی خودمان را بهبود دادیم و مشکلاتی را که در دو بازی گذشته داشتیم برطرف کردیم. بازخورد و پاسخ بازیکنان در این دو هفته تمرین ما خیلی خوب و مثبت بود.

مارکو اورلیو افزود: انگیزه بازیکنان را در یک سطح بالاتر حفظ کردیم. تمام تیم خیبر اینجا آمده تا بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم و هواداران خودمان را خوشحال کنیم.

او در پایان گفت: دو هفته گذشته فرصت خوبی بود تا بازیکنان بیشتر با سبک مربیگری من آشنا شوند. آنها بیشتر با مدل مربیگری و سبک بازی من وفق پیدا کردند. تیم ما اعتماد نفس این را دارد که یک بازی خوب انجام دهد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403072519863
  • خبرنگار : 50463