مسئول مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت:

عملکرد ایران در جبهه مقاومت، راهبردی است

مسئول مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت عملکرد امروز ایران را در جبهه مقاومت، عملکردی راهبردی دانست.

سردار نصرالله فتحیان امروز، ۲۵ مهرماه در یادواره شهدای سلامت فارس با اشاره به اینکه تلاش‌ها و نقشه‌های دشمنان از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه دارد، به فعالیت‌های جبهه مقاومت اشاره کرد  گفت: امروز در جبهه مقاومت عملکرد ایران اسلامی به رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب، عملکردی راهبردی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای استان فارس تصریح کرد: استان فارس در جبهه مقاومت بسیار پویا وارد عمل شده و شهدای بزرگی تقدیم جبهه مقاومت کرده است و تداوم راه این شهدا از موارد مهم و مورد توجه به شمار می‌رود.

فتحیان، یکی از شگردهای دشمن را ایجاد جنگ روانی عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به خوبی با این جنگ‌های روانی دشمن آشنا هستند و در جمعه نصر با حضور در نماز جمعه تهران، جنگ روانی دشمن را خنثی کردند.

مسئول مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت با یادآوری اینکه استان فارس در دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرد، افزود: در آن زمان یگان‌های مردمی در استان فارس تشکیل شد و مردم این دیار به خوبی در دوران دفاع مقدس درخشیدند.

وی لشکر فجر استان فارس را لشکری مردم‌پایه عنوان کرد که با پشتیبانی و حضور مردم تشکیل شد و گفت: این مردم به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند و برای دفاع از کشورهای و آرمان‌های انقلاب در تمام جبهه‌ها خط شکن بودند و از مرگ هراسی نداشتند و تمام وجود خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

فتحیان با یادآوری این نکته که از ۱۵ هزار شهید استان فارس قریب ۱۴ هزار شهید مربوط به دوران دفاع مقدس است، این آمار را گواهی از ایثار و اخلاص مردم استان دانست و افزود: بخش سلامت فارس در دوران دفاع مقدس و مراکز مختلف درمانی بسیار درخشان عمل کرد.

مسئول مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت خواستار معرفی خدمات و نقش ایثارگران سلامت فارس در دوران دفاع مقدس شد که چگونه در خط مقدم جبهه و زیر آتش دشمن به رزمندگان و مجروحان رسیدگی می‌کردند.

فرمانده سپاه فجر فارس هم در این مراسم برگزاری یادواره شهدای سلامت را فرصتی برای یادآوری ایثارگری آنان هم دردوران دفاع مقدس هم دوران کرونا دانست.

سردار یدالله بوعلی با تأکید بر تداوم برگزاری برنامه‌های تکریم یاد شهدا خواستار تداوم مسیر شهدا شد و افزود: امروز باید همگان ادامه دهنده راه و روش شهدا باشند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072519850
  • خبرنگار :