اجرای ۱۴۷۸ ویژه برنامه هفته تربیت بدنی و ورزش در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای ۱۴۷۸ ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در استان همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

جهانبخش آرمان امروز، ۲۵ مهرماه در جمع اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ۱۴۷۸ برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و حوزه جوانان در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی شامل ۱۵۶ برنامه فرهنگی، ۷۳۴ برنامه در حوزه ورزش همگانی و روستایی، ۴۲۱ برنامه ورزش قهرمانی، ۵۲ برنامه در حوزه جوانان، بهره‌برداری از ۳ طرح عمرانی ورزشی و ۱۱۳ برنامه در سایر حوزه‌ها می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ۳ طرح عمرانی سکو و صندلی‌های ورزشگاه شهید عضدی رشت، سکو و صندلی گذاری ورزشگاه وحدت آستارا و سالن چند منظوره چوبر تالش با ۶۰ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

آرمان از جمله مهترین برنامه‌های فرهنگی این اداره کل در هفته تربیت بدنی و ورزش را گلباران مزار شهدا همراه با ضرب زورخانه و نوای یا علی مرشد، دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان ورزشکار و بازنشستگان ورزش، حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه در سراسر استان، اهدا خون جامعه ورزش، تجلیل از قهرمانان ورزشی نخبه در تمامی شهرستان‌ها و دیدار جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در گیلان عنوان کرد.

وی بیان کرد: نشست خبری با اصحاب رسانه، همایش پیاده روی خانوادگی و گردهمایی ورزش و مردم، همایش ورزش روزانه بانوان، افتتاح مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شهرهای رشت و رودبار و ماسال و همچنین برگزاری جشنواره بومی و محلی هفته تربیت بدنی و نواختن زنگ ورزش در مدارس استان از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در هفته تربیت بدنی و ورزش است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072519846
  • خبرنگار : 50042