برگزاری ۳۵ ویژه برنامه هفته تربیت بدنی در شهرستان رودسر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر از برگزاری ۳۵ رویداد ورزشی از قبیل مسابقات و همایش‌های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد.

سید محمدهادی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش، فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش بوده و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

وی از برگزاری ۳۵ رویداد ورزشی از قبیل مسابقات و همایش‌های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهرستان رودسر خبر داد و افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی با توجه به شعار امسال که «ورزش قوی ایران قوی» تعیین شده تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های ویژه این هفته باشکوه برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر گفت: همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی، اجرای جشنواره بازی‌های بومی محلی به مدت ۱۰ شب، برگزاری اختتامیه اولین المپیاد درون شهرستانی، تجلیل از نخبگان و هیئت‌های ورزشی، برگزاری مسابقات بسکتبال، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله ویژه‌برنامه‌های هفته تربیت بدنی در شهرستان رودسر است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072519844
  • خبرنگار : 50042