چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

دو وزنه بردار قزوینی در اردوی تیم‌های ملی، درخشش دوندگان قزوینی در مسابقات کارگران کشور و پیگیری هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری مردان و زنان میر مصطفی جوادی و معصومه‌سادات حسینی وزنه برداران استان قزوین را به اردو دعوت کرد.

جوادی و حسینی برای حضور در مسابقات  جهانی و آسیایی به اردو فراخوانده شدند. اردوی ملی پوشان در کمپ تیم‌های ملی به میزبانی تهران در حال پیگیری است.

معصومه سادات حسینی به همراه ملی نوجوانان و جوانان آذر ماه راهی رقابت‌های آسیایی بحرین خواهد شد. جوادی هم در قالب تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان دی ماه در رقابت‌های جهانی ازبکستان به روی تخته می‌رود.

درخشش دوندگان قزوینی در مسابقات کارگران کشور

دوندگان استان در مسابقات کارگران کشور که در یزد برگزار شد صاحب نشان‌های رنگارنگ شدند. مرتضی نیک‌نژاد و میثم عبدالله پور در مواد پنج هزار متر و پرش طول صاحب عناوین دومی شدند. محمود محسنی و مجتبی ولی‌بیگی هم در مواد ۴۰۰ و ۸۰۰ متر سوم شدند.

پیگیری هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان

هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاهی استان فردا با برگزاری ۲ دیدار آغاز خواهد شد. در بازی نخست ستاره شهر مبل قزوین از امید قشلاق پذیرایی می‌کند.

کیان جوان دیگر تیم قروینی هم میزبان آرمان گستر بوئین زهرا خواهد بود. تیم‌های همشهری ایثار و کشاورز هم جمعه ۲۷ مهرماه در شهرآورد آبیک مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

در آخرین بازی هفته دوم هم آرمان آبیک در خانه به مصاف طلایه‌داران بوئین‌زهرا خواهد رفت، لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان با حضور هشت تیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403072519828
  • خبرنگار : 50658