بهره‌برداری از یک دسترسی بزرگراهی اثرگذار در شرق تهران/ کاهش ترافیک چهارراه تهرانپارس و بلوار شاهد

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران درباره افتتاح پروژه عمرانی آتی شهر تهران گفت: عملیات عمرانی دسترسی از بزرگراه شهید سلیمانی به غرب بزرگراه شهید یاسینی طی ۵ ماه به سرانجام رسید و شنبه آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

هادی حق‌بین  در گفت‌وگو با ایسنا درباره پروژه‌‎های عمرانی نزدیک به افتتاح در شهر تهران اظهار کرد: روز شنبه بیست و هشتم مهرماه در قالب پویش امید و افتخار ۱۴۷ شهرداری تهران، یک دسترسی بزرگراهی در شرق تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

حق‌بین افزود: احداث و تکمیل تقاطع‌های ۹۸ گانه شهری یکی از برنامه‌های اولویت دار مدیریت ششم شهری است که تاکنون بالغ بر ۳۰ مورد آن به بهره‌برداری رسیده و این پروژه نیز یکی دیگر از تقاطع‌های ناقص تهران را تکمیل خواهد کرد.
 
معاون شهردار تهران درباره جزییات این پروژه ادامه داد: مسیر دسترسی از بزرگراه شهید سلیمانی به شرق بزرگراه شهید یاسینی اواخر دهه ۸۰ شمسی احداث شده بود. با رفع معارض ملکی، عملیات عمرانی دسترسی از بزرگراه شهید سلیمانی به غرب بزرگراه شهید یاسینی نیز طی ۵ ماه به سرانجام رسید و شنبه آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

حق‌بین در پایان با اشاره به کاهش ترافیک خودروهای عبوری در محدوده‌های خیابان دماوند، جنوب بلوار شاهد و چهارراه تهران‌پارس به عنوان مهم‌ترین آثار بهره‌برداری از این پروژه گفت: مسیر احداث شده به طول ۳۵۰ متر و عرض ۶ متر، از تراز مثبت یک در پل تقاطع بزرگراه‌های شهیدان سلیمانی و یاسینی آغاز و در تراز صفر بزرگراه شهید یاسینی خاتمه یافته است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403072519817
  • خبرنگار : 71368

برچسب‌ها