بوژوویچ: انتظار یک بازی سخت با مس را داریم/ تضمین می‌کنم مهاجمان گل خواهند زد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مس رفسنجان زیبا بازی می کند و انتظار یک بازی سخت را داریم. 

میودراگ بوژوویچ در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، اظهارکرد: درگذشت غلامرضا حشمتی پیشکسوت فوتبال خوزستان را تسلیت می گویم. همچنین باتوجه به این که در آستانه هفته تربیت بدنی هستیم، این هفته را تبریک می گویم. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: انتظار یک بازی سخت را داریم.  بدون توجه به جایگاه ما و مس در جدول فکر می کنم استحقاق دو تیم از نظر امتیازی بیش از این است.

بوژوویچ گفت: مس فوتبال زیبایی ارائه می دهد و فکر می کنم مربی شان نیز استعفا داده است که این تغییرات، استرس مثبت یا منغی ایجاد می کند. به هر حال انتظار عکس العمل از جانب بازیکنان این تیم را داریم. البته ما به خودمان وابسته هستیم و امیدوارم نتیجه خوبی را رقم بزنیم. 

او در پاسخ به این سوال که چرا استقلال خوزستان علی رغم بازی تقریباً هجومی که ارائه می‌دهد در ۷ بازی گذشته تنها موفق به کسب یک برج شده است؟ عنوان کرد: ما تا محوطه جریمه حریفان نزدیک می‌شویم یعنی نحوه بازی ما به صورتی است که شانس گل زنی را به وجود می‌آوریم. در رابطه با مهاجمان تیمم نیز باید بگویم حتی بازیکنان شناخته شده جهانی و اروپایی دچار سریال‌های بدشانسی می‌شوند که یک مهاجم زیاد نمی‌تواند گل بزند یا مدت زیادی موفق به این مهم نمی‌شود. اما وقتی اولین گل را بزنند سریال‌های بعدی ادامه پیدا خواهد کرد. کاینا از نظر تمرینی خوب تمرین می‌کنند و ما منتظر هستیم به سریال‌های خوبش نزدیک شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: فعلاً وضعیت تیمی مان خوب است ولی در هفته جاری مومل عبدالرضا و ساویو را به دلیل مصدومیت‌هایی که داشتند دیر به تیم اضافه کردیم. همچنین سید محمد حسینی به همین صورت که امیدواریم اگر شرایطشان اجازه دهد از آنها در بازی با مس استفاده کنیم. من فکر می‌کنم به آن مرحله از آمادگی لازم رسیده‌ایم و این مهم را در بازی هفته گذشته ثابت کردیم. 

او در پاسخ به این سوال که پیش از این مدیرعامل باشگاه عنوان کرده بود که استقلال خوزستان حتی توانایی کسب سهمیه آسیایی را دارد، آیا این وضعیت امسال برای استقلال رقم خواهد خورد؟ گفت: تیمی که در هفته پایانی لیگ فصل گذشته به بقای خود در لیگ برتر کمک کرد امسال به طور کلی تغییر کرده است. فکر می‌کنم نمی‌شود به یکباره خیلی سریع نتایج خوبی کسب کنیم و فکر می‌کنم در اینجا با مدیریت باشگاه تفاهم داریم که در حال ساختن تیم هستیم، آن هم برای آرمان‌هایی که ابتدای فصل مدیرعامل باشگاه عنوان کرده بود. من نباید تفکر کسی را تفسیر کنم و فکر می‌کنم صحبت‌های مدیرعامل باشگاه در حقیقت یک نوع فاکتور تحریک و انگیزه به کادر فنی و بازیکنان بود تا بیشتر تلاش کنند.

بژویچ درباره رضایت از شرایط فنی آرغند عنوان کرد: او خوب با ما تمرین می‌کنند و از او رضایت داریم ولی باید بداند دو بازیکن آماده‌تر یعنی کاینا و شهباززاده پیش روی او هستند. امیدوارم سریال‌های گلزنی مهاجمان هرچه سریع‌تر اتفاق بیفتد و من تضمین می‌کنم آنها گل خواهند زد. 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072519805
  • خبرنگار : 50228