زمان برگزاری نمایشگاه محیط زیست تغییر کرد

رییس ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی محیط‌ زیست گفت: با توجه به قطعیت حضور ایران در اجلاس جهانی کنوانسیون تغییرات اقلیمی (کاپ ۲۹) برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست به تاریخ ۲۹ آذر تا ۲ دی ماه موکول شده است.

به گزارش ایسنا اعظم رضایی با اعلام این خبر گفت: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با استقبال گسترده فعالان زیست محیطی، نهادهای حاکمیتی، شهرداری‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد، صنایع، شرکت‌های معدنی، پتروشیمی‌ها و… مواجه شده است و به‌طور قطع این نمایشگاه در مقایسه با دوره‌های گذشته از لحاظ کمی و کیفی با رشد قابل توجهی همراه است.

وی افزود: همزمانی اجلاس جهانی کنوانسیون تغییرات اقلیمی (کاپ ۲۹) که در باکو پایتخت کشور آذربایجان برگزار می‌شود با زمان اولیه اعلام شده جهت برگزاری این نمایشگاه باعث شد جهت حضور همه‌جانبه سازمان حفاظت محیط زیست در این نمایشگاه نسبت به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه اقدام کنیم.

رضایی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت ایده تجارت هرمس به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه و انجام مکاتبات لازم با مجموعه‌ نمایشگاهی شهر آفتاب،بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست به صورت قطعی در تاریخ ۲۸ آذر لغایت ۱ دی ماه در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، رییس ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تاکید کرد: پلن جانمایی غرفه‌ها در این نمایشگاه تغییری نخواهد کرد و با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان جهت برپایی غرفه، این نمایشگاه در هر سه سالن اصلی سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد همچنین در این نمایشگاه پنل‌ها و نشست‌های علمی - تخصصی در حوزه‌های مختلف مرتبط با محیط زیست در سالن‌های جانبی توسط مدرسان مجرب اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 1403072519744
  • خبرنگار :