قهرمانی اتومبیلرانان البرزی در مسابقات دبی ۲۰۲۴

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی البرز از درخشش اتومبیلرانان البرزی در مسابقات بین‌المللی باجا دبی ۲۰۲۴ خبر داد.

اردشیر درویشی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: حامد سلیمی و کیارش زارع رفیع دو ‌اتومبیلران پرتلاش و ارزنده استان البرز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی مسابقات باجا بین‌المللی دبی ۲۰۲۴ ایستادند.

درویشی افزود: این دو قهرمان بین المللی سال ۱۴۰۲ در دو دوره مسابقات بین المللی اتومبیلرانی در کشور ترکیه شرکت کرده و موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات باجا ترکیه و نائب قهرمانی مسابقات جام اروپا شده بودند.

درویشی در ادامه از ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و افزود: برای اولین در تاریخ ورزش البرز جشن  بزرگ و باشکوه تجلیل از قهرمانان بین المللی، ملی، خبرنگاران، پیشکسوتان و حامیان و فعالان موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز با حضور مسئولان ورزشی کشور و مقامات استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشن روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه با حضور حداکثری قهرمانان، ورزشکاران و فعالان حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی در مجتمع پرشین مهرشهر برگزار می‌شود.

درویشی بیان کرد: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش رژه باشکوه موتورسواران و اتومبیلرانان از اداره‌کل ورزش و جوانان البرز تا مجموعه ورزشی شریعتی  برگزار خواهد شد.

وی ‌عنوان‌کرد: راند دوم مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور جام زنده‌یاد قهرمان مهرداد میناوند با حضور اتومبیلرانان سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه بیست و ششم و بیست و هفتم مهرماه  به میزبانی استان البرز در پیست حصارک کرج برگزار خواهد شد.

درویشی گفت: از دیگر برنامه‌های هیئت رالی، تورگردشگری خانوادگی است که شرکت کنندگان  روزهای پنجشنبه و جمعه در مسیر البرز به گیلان به رقابت خواهند پرداخت. الزام به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رانندگی ایمن و رقابت ورزشی خانوادگی هدفمند از جمله اهداف این برنامه است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی البرز در پایان اظهارکرد: همایش‌های خودرویی و موتوری  با هدف جذب علاقه‌مندان و  دوره‌های آموزشی رایگان مهارت‌های عمومی موتورسواری و اتومبیلرانی از دیگر برنامه‌های هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی البرز است که در راستای توسعه همگانی- فرهنگی و حرفه‌ای ورزش مهیج و پرطرفدار موتورسواری و اتومبیلرانی در این هفته در سطح استان البرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403072519596
  • خبرنگار : 50482

برچسب‌ها