اتمام ۸ کیلومتر روکش آسفالت راه روستایی چرگر در زنجان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: ۸ کیلومتر روکش آسفالت راه روستایی چرگر در شهرستان ابهر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان انجام شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، علی‌اصغر عطوفی، اظهار کرد: در ۶ ماهه سال جاری برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با پیگیری‌های مسئولان شهرستان، پروژه‌های خوبی اعم از آسفالت و نگهداری و رفع نقاط حادثه‌خیز اجرا شده است.

وی اضافه کرد: پروژه روکش آسفالت راه روستایی چرگر به طول ۸ کیلومتر با مصالح rap برای نخستین بار به صورت پایلوت کشوری در شهرستان ابهر انجام شد.

عطوفی در ادامه عنوان کرد: روکش آسفالت راه روستایی چرگر با اعتباری بالغ بر حدود ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، طی مدت زمان ۲۰ روزه انجام شد که استفاده از مصالح rap در راستای حفاظت از محیط زیست اثرگذار خواهد بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر، تصریح کرد: خط‌کشی ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی، ۲۵ کیلومتر آزادراه و لکه‌گیری ۹۵ درصد از راه‌های روستایی از دیگر اقدامات انجام شده در ۶ ماهه امسال است که در این شهرستان صورت گرفت.

انتهای یپام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072519588
  • خبرنگار :