وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

لغو ابلاغ یک مدیر مدرسه در پی تخلف اداری

وزارت آموزش و پرورش درخصوص تخلف یکی از مدارس دولتی شهرستان قدس مبنی بر نظافت مدرسه توسط یک مادر بابت نداشتن شهریه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر بروز تخلف اداری در یکی از مدارس دولتی شهرستان قدس از توابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بلافاصله نماینده ای از سوی وزارت آموزش و پرورش جهت بررسی موضوع در محل مدرسه حاضر و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفت و گو کرد.

با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده و به استناد اظهارات مدیر مدرسه و ولی دانش آموز و براساس سایر مستندات موجود، ابلاغ مدیر مدرسه لغو و پرونده ایشان جهت رسیدگی به دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش ارجاع شد.

شایان ذکر است وزارت آموزش و پرورش، رعایت کامل حقوق دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان را در رأس سیاست‌ها و برنامه‌های خود دانسته و در صورت بروز و تأیید هرگونه تخلف از سوی هر فردی در هر یک از مراتب اداری، مطابق قوانین و مقررات با متخلفین برخورد خواهد کرد.

از مخاطبان انتظار دارد اخبار صحیح و دقیق آموزش و پرورش را صرفاً از طریق سایت رسمی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به آدرس: https://medu.gov.ir دریافت کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403072519525
  • خبرنگار :