رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس:

۳۰ نفر از فارس مرحله مقدماتی کشوری آزمون معارفی راه یافتند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس تعداد راه یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری آزمون معارفی چهل و هفتمین مسابقات سراسری قرآن اوقاف را ۳۰ نفر اعلام کرد.

سیدعباس جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه نتایج مرحله استانی آزمون معارفی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد، گفت: این آزمون در ۵ مهرماه جاری به صورت همزمان کشوری در شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ نفر در مرحله استانی آزمون معارفی در استان فارس شرکت کردند، افزود: از این تعداد ۳۰ نفر به مرحله مقدماتی کشوری که در نیمه اول آذرماه امسال برگزار خواهد شد، راه پیدا کردند.

جلالی در این مرحله اسامی راه یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری در رشته‌های مختلف آزمون معارفی اعلام شده است، افزود: در بخش بانوان  در رشته تفسیر از ۶۷ نفر راه یافته از سراسر کشور به مرحله مقدماتی کشور، ۱۲ نفر از استان فارس هستند؛ در رشته نهج‌البلاغه از ۴۸ نفر راه یافته، ۷ نفر از استان فارس و در رشته صحیفه سجادیه از ۳۳ نفر راه یافته  ۵ نفر از استان فارس هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس بیان کرد: در بخش آقایان نیز در رشته تفسیر از ۳۲ نفر راه یافته از سراسر کشور به مرحله مقدماتی کشور، یک نفر از استان فارس؛ در رشته نهج‌البلاغه از ۲۳ نفر راه یافته، ۲ نفر از استان فارس و در رشته صحیفه سجادیه از ۱۶ نفر راه یافته، ۳ نفر از استان فارس هستند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072519521
  • خبرنگار :