شجاعی خبرداد

پیگیری اجرای الزام به ثبت معاملات منقول و غیرمنقول

رئیس دبیرخانه اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها گفت: اجرای قانونی الزام به ثبت معاملات منقول و غیرمنقول پیگیری شده است.

احمدرضا شجاعی چهارشنبه ۲۵ مهرماه در مراسم آغاز به کار اجلاس هفتاد و سوم مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها به میزبانی شورای شهر همدان، اظهار کرد: دو موضوع مهم و قابل پیگیری از ادوار گذشته پیگیری شد.

وی برگزاری جلسات شوراهای مختلف با یکدیگر را از موارد پیگیری شده دانست و گفت: این موضوع در مجمع اصفهان مطرح و در نهایت منجر به ارائه پیشنهادی به وزارت کشور و طرح در هیأت دولت شد.

رئیس دبیرخانه اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها بیان کرد: در اجلاس سنندج نیز مباحث خوبی مطرح و پیگیری شد که منتظر پاسخ این موارد هستیم به‌طوریکه اجرای قانونی الزام به ثبت معاملات منقول و غیرمنقول پیگیری شده است.

شجاعی در ادامه به فعالیت چهار کمیسیون در حاشیه برگزاری این اجلاس اشاره کرد و افزود: در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، کمیسیون خدمات شهری، کمیسیون توسعه و عمران و کمیسیون حقوقی و اقتصادی موضوعاتی پیش‌بینی و به منظور بررسی کارشناسانه و پیگیری مطرح می‌شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403072519504
  • خبرنگار : 50034