دستگیری قاتل بعد از نزاع دسته‌ جمعی در طارم

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان طارم جوانی ۲۰ ساله‌ای به قتل رسید که قاتل در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در پی یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان طارم گزارش انتقال فرد مضروب به بیمارستان آیت‌الله موسوی اعلام شد و کارآگاهان پلیس برای بررسی بیشتر به بیمارستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه فرد مصدوم در بیمارستان فوت کرد و شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران قرار گرفت.

اوٍ در این راستا به بازداشت چند نفر و انجام تحقیقات میدانی و بازجویی‌های تخصصی از آنها اشاره و تصریح کرد: در تحقیقات ماموران مشخص شد دو برادر نیز در این نزاع دسته جمعی حضور داشته‌اند و یکی از آنها که جراحت شدید داشته و به محض حضور ماموران از محل متواری شده است.

آدینه‌لو عنوان کرد: حضور این فرد در بیمارستان جهت مداوا گزارش شد و بالآخره این فرد حین مداوای جراحت خود در یکی از بیمارستان‌های زنجان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشوده و به قتل فرد مقتول با چاقو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در رابطه با این قتل به دستگیری دو نفر دیگر نیز اشاره کرد و یادآور شد: با نظر مقام قضائی قاتل به همراه دو نفر دیگر که به جرم معاونت در قتل در صحنه جرم حضور داشتند، روانه زندان شدند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072519469
  • خبرنگار : 50295