ورزشکار کیک بوکسینگ قشمی مدال طلا از مسابقات جهانی دریافت کرد

رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ورزشکار جزیره قشم موفق به کسب مدال طلا مسابقات جهانی الیت کیک بوکسینگ در کشور گرجستان شد.

رضا ذاکری رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم امروز ۲۵ مهرماه، با بیان این مطلب، اظهار داشت: تیم منتخب سازمان جهانی الیت کیک بوکسینگ کشورمان، با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی در مسابقات جهانی این رشته در گرجستان خوش درخشید.

وی ادامه داد: تیم الیت کیک بوکسینگ کشورمان که حسین آراسته از جزیره جهانی قشم هم این تیم را در مسابقات جهانی گرجستان همراهی می‌کرد، موفق شد با کسب ۳۶ مدال طلا و هشت مدال نقره به مقام قهرمانی دست یابد.

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، با پایان یافتن این مسابقات، تیم گرجستان به عنوان میزبان موفق به کسب مقام دومی و تیم الیت کیک بوکسینگ ترکیه هم عنوان سوم را از آن خود کرد. وی یادآور شد: نمایندگان وزرات ورزش و جوانان کشورمان به سرپرستی کیانوش سقراطی، گرندمستر اردشیرداوطلب و عنصری سرمربی تیم در مسابقات کاپ آزاد کیک بوکسینگ و هنرهای فردی کشور گرجستان که طی روزهای ۲۰ تا ۲۳ مهر ماه با حضور ۸ کشور از آسیا و اروپا برگزار شد، حضور داشتند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403072519431
  • خبرنگار : 50673