دومین دوره رویداد فناورانه کشاورزی زنجان در ایستگاه پایانی

رئیس مرکز رشد تخصصی کشاورزی استان زنجان  گفت: مرکز تحقیقات استان  در راستای رفع چالش‌های کشاورزی از افرادی که ایده فناورانه دارد حمایت می‌کند. 

سعید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به  اختتامیه دومین دوره رویداد فناورانه کشاورزی امروز ۲۵ مهرماه، اظهار کرد: ایده‌های برگزیده به دومین رویداد ملی راه خواهند یافت. 

وی ابراز کرد: دومین رویداد ملی فناورانه کشاورزی دانش‌بنیان و بهره‌ور با هدف حل چالش‌های راهبردی و مسئله‌محور در بخش کشاورزی، به همت مرکز رشد تخصصی کشاورزی استان زنجان و به‌مناسبت پنجاهمین سال تأسیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می‌شود. 

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این رویداد را شناسایی، پرورش و جذب نوآوران و فناوران در حوزه کشاورزی و به‌کارگیری فناوری‌های نوین برای حل چالش‌های این بخش است.

رئیس مرکز رشد تخصصی کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: این رویداد با محوریت جذب، حمایت و تسهیل استقرار تیم‌های فناور، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در حال برگزاری است. 

وی با بیان اینکه از میان بیش از ۵۰ ایده ارسالی به دبیرخانه، ۱۷ ایده برتر پس از گذر از دو مرحله پیش‌رویداد، به رقابت نهایی در رویداد اصلی راه یافتند، بیان کرد: در این رویداد، سه تیم برتر انتخاب شده و به مرحله کشوری این رقابت بزرگ راه خواهند یافت. 

او خاطرنشان کرد: معرفی و به‌هم‌رسانی سرمایه‌گذاران و بروکرهای حوزه کشاورزی و شبکه‌سازی بین تولیدکنندگان، دانشگاه‌ها و ایده‌های نوپا با مصرف‌کنندگان دانش و تکنولوژی را از دیگر اهداف این رویداد است.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072519367
  • خبرنگار : 50534