رئیس سازمان امور دانشجویان:

دانشجو باید همه جانبه عمل کند و تنها به درس خواندن نپردازد

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه دانشگاه محل شکل‌گیری شخصیت و هویت دانشجو است، گفت: دانشجو باید همه جانبه عمل کند و تنها به درس خواندن نپردازد؛ بلکه باید علاوه بر تحصیل به ورزش و تندرستی نیز توجه کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، سعید حبیبا در مراسم آغاز سال تحصیلی نودانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و صنعت ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان گفت: شما عزیزان با تلاش و کوشش بسیار در یک رقابت سنگین و فشرده توانسته‌اید در یکی از بهترین دانشگاه‌های دنیا صاحب یک کرسی برای علم اندوزی شوید، قطعا برای رسیدن به هدف خود زحمت‌ها و محدودیت‌های بسیاری را تجربه کرده‌اید که قابل ستایش است.

حبیبا با بیان اینکه امیدوارم که شما دانشجویان می‌توانید در حوزه‌های علم و فناوری اثرگذار باشید و سبب ارتقاء کشور ایران در جهان شوید؛ تصریح کرد: در فلسفه آفرینش تلاش یک امر نهادینه است، به طوری که انسان همواره باید در تلاش و کوشش و علم اندوزی باشد تا بتواند هر روز تکامل و تعالی یابد.

معاون وزیر علوم اظهار کرد: برای موفقیت تنها تلاش کافی نیست و توجه و لطف خداوند نیز باید باشد، حضور شما در دانشگاه برای علم‌‎اندوزی نعمتی از سوی خداوند تبارک و تعالی است، بنابراین شما در قبال این نعمت وظایفی دارید و باید قدردان باشید، قطعا برترین قدردانی، بیشترین تلاش برای کسب علم است.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه «انسان » باید اثرگذار باشد؛ تصریح کرد: شما دانشجویان باید به نحوی درس بخوانید که اثرگذاری شما نه‌تنها در ایران بلکه در جهان مشاهده شود زیرا علم، مرزی را نمی‌شناسد و محدود به منطقه جغرافیایی نمی‌شود.

حبیبا افزود: از نظر بنده همه شما نودانشجویان، فارغ التحصیل هستید زیرا زمان به سرعت می گذرد. بنابراین برای زمان خود برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید به اهداف خود دست یابید.

معاون وزیر علوم بیان کرد: دانشگاه محل شکل‌گیری شخصیت و هویت دانشجو است، دانشجو باید همه جانبه عمل کند و تنها به درس خواندن نپردازد بلکه باید علاوه بر تحصیل به ورزش و تندرستی نیز توجه کند.

رئیس سازمان امور دانشجویان خاطرنشان ساخت: برنامه‌ریزی دقیق سبب می‌شود تا شما دانشجویان بتوانید به تمام ابعاد خود توجه کنید و مدیریت زمان داشته باشید.

حبیبا ادامه داد: علم نور است و نور پاک است و شما دانشجویان در این پاکی تعمل و تعمق می کنید، با تلاش و کوشش می‌توانید به هرآنچه که می‌خواهید دست یابید و تحول ایجاد نمائید.

رئیس سازمان اموردانشجویان در پایان گفت: شما دانشجویان، دانشمندان آینده کشور و جهان هستید و کشور ایران به شما دلبسته است تا بتوانید آینده آن را بسازید، باید برای ارتقاء آن تلاش کنید زیرا ایران منتظر شما است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403072519280
  • خبرنگار : 71567