معاون دانشگاه خبر داد:

چاپ ۵۲ مقاله‌ی دانشگاه آزاد لرستان در نشریات بین‌المللی معتبر

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی لرستان از چاپ ۵۲ مقاله‌ی دانشگاه آزاد استان در نشریات بین‌المللی معتبر خبر داد.

رضا میردریکوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بودجه پژوهشی و فناوری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی‌های لازم در شهریور ماه برای سال مالی دانشگاه که از اول شهریور ماه تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۴ مصوب و مطابق جداول مربوطه هزینه خواهد شد.

وی در خصوص تأمین اعتبار بودجه پژوهشی و سرانه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان مشکلی وجود نداشته و تمام اعضای هیأت علمی و دانشجویان می توانند در این زمینه فعالیت‌های خود را ارائه و انجام دهند، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۸۵ مقاله علمی توسط اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به چاپ رسیده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: ۵۲ مقاله چاپ شده در نشریات بین‌المللی معتبر با نمایه‌های SJR ، JCR داشتیم که از این تعداد ۱۶ مقاله در نشریات Q۱ چاپ شده‌اند.

میردریکوند ادامه داد: دراین مدت هشت عنوان کتاب مطابق سرفصل‌های مصوب وزارت علوم، از سوی اعضای هیأت علمی پس از طی فرایند داوری و اخذ مجوزهای لازم توسط انتشارات سازمان مرکزی چاپ شده‌اند.

وی گفت: خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی واحدهای استان در قالب سامانه «ساها» ارائه شده و علاوه بر ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این خدمات مطابق تعرفه‌های موجود به دانشجویان سایر دانشگاه‌های استان و دانشگاه علوم پزشکی ارائه شده است.  

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی لرستان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لرستان دارای چهار مرکز رشد در واحدهای دانشگاهی است که در قالب قوانین و مقررات دانشگاه از ایده‌های فناورانه دانشجویان و اعضای هیأت علمی حمایت می‌کنند.

میردریکوند خاطرنشان کرد: در این مراکز رشد ۶۶ واحد، هسته و شرکت‌های فناور فعالیت دارند و هشت واحد در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ به این مجموعه اضافه شده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072519139
  • خبرنگار : 50177