جذب بیش از ۱۲۰ هیات علمی جوان در دانشگاه لرستان

رئیس دانشگاه لرستان از جذب بیش از ۱۲۰ هیات علمی جوان در این دانشگاه خبر داد.

علی نظری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بحث آموزش رویکرد و نگاه دانشگاه به این موضوع، دانشجو خانواده محور است به این معنی که خانواده‌ها پس از اینکه فرزندشان وارد دانشگاه شد از او غافل نشوند و همواره در کنار دانشگاه باشند.

وی اضافه کرد: در بحث آموزش کیفی به دانشجویان این دانشگاه در دو سه سال اخیر بیش از ۱۲۰ هیات علمی جوان جذب این دانشگاه شدند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: از مجموع ۳۳۰ نفر عضو هیات علمی به ۳۴۰ نفر رسیدند.

نظری با بیان اینکه تعداد اندکی از متقاضیان جذب هیات علمی در فرآیند جذب هستند، بیان کرد: اکثر این افراد از نخبگان جامعه علمی هستند و جوانانی خوش‌فکر، خلاق و پای کارند که می‌توان از ظرفیت آنان هم در بحث آموزش کمی و کیفی و هم حل نظام مسائل استان بهره برد.

وی تصریح کرد: تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه به بیش از ۴۰۰ عضو افزایش یافت که ترمیم نسبت هیئت علمی به دانشجو محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: هدف دانشگاه انجام کارهای کیفی بوده و برای نیازهای تقاضا محور دستگاه‌های اجرایی استان نیز کارها و اقدامات خوبی انجام شده  که بیشتر در حوزه شیمی بوده است.

نظری اضافه کرد: همچنین بیش از ۲۰ تفاهم‌نامه بین دانشگاه لرستان با دانشگاه‌های کشورهای مختلف دنیا منعقد شده که علاوه بر داشتن دستاوردهای علمی، نوعی دیپلماسی در حوزه علم و فناوری محسوب می‌شود.

وی  ادامه داد: برای حل نیازهای تقاضا محور دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان آمادگی دارد نشست‌هایی را پیرامون برنامه پنج ساله هفتم با حضور نخبگان و کارشناسان و مسئولین استانی برگزار کند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072519137
  • خبرنگار : 50177