فرمانده سپاه لنگرود:

تا قیامت با جبهه کفر در جنگیم

فرمانده سپاه لنگرود، با بیان اینکه تا قیامت با جبهه کفر در جنگیم، اضافه کرد: افتخار می کنیم که در جبهه حسینی هستیم.

سرهنگ محمد مهرزاد امروز، ۲۴ مهرماه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت که با حضور بسیجیان شهرستان لنگرود برگزار شد، شکل گیری جبهه مقاومت را از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: شهدای مقاومت و در راس آنان حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله رزق انقلاب و کشور ما شدند.

وی مسلمان بودن را مایه افتخار و موهبت الهی دانست و افزود: ملت ایران پای ایمان و باور و اعتقادات خود هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنگرود ملت ایران را پرورش یافته مکتب فاطمی و علوی و حسینی دانست و تصریح کرد: امام حسین(ع) و عاشورا ریشه و اساس ماست.

مهرزاده «اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ اِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ» را باور شیعیان دانست و تاکید کرد: مکتب عاشورا جبهه ما را مشخص کرده، یعنی تا روز قیامت با کسانی که با حسین(ع) در صلحند، صلح می کنیم و با کسانی که با حسین(ع) جنگیدند، در جنگ هستیم.

وی جبهه یزید را جبهه شمر و آل معاویه و آل ابوسفیان و آل مروان دانست و اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲۳۸ هزار شهید ثابت کردیم که در جبهه عاشوراییان هستیم. شهدای مدافع حرم و ترور و مدافع امنیت ما نیز در جبهه حسینی از نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

فرمانده سپاه لنگرود کفر و ظلم و جور و ستم و بی عدالتی را خاصیت جبهه یزید دانست و بیان کرد: امروز اسرائیل شمر زمان است و شاهد قتل و کشتار و غارت روزانه مردم مظلوم غزه توسط صهیونیست ها هستیم.

وی با بیان اینکه تا قیامت با جبهه کفر در جنگیم، اضافه کرد: افتخار می کنیم که در جبهه حسینی هستیم؛ البته امروز با سلاح های جدید در جنگ مواجه هستیم و به فرموده رهبر انقلاب، خرمشهرها در پیش است و باید مراقب سلاح های جدید باشیم.

مهرزاد، رسانه را ابزار جنگ ترکیبی و جنگ شناختی دانست که به دنبال القای ناامیدی است و گفت: رژیم جعلی، نحس و بی ریشه صهیونیستی ادعای مالکیت کل جهان را دارد و ۷۰ سال به قتل و غارت و تجاوز پرداخته، زیرا خودش را نژاد برتر می داند، اما امام راحل فرمود که اسرائیل غده سرطانی است و باید از کره زمین محور شود.

فرمانده سپاه لنگرود ولی فقیه در راس نظام جمهوری اسلامی را حامی جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که با دست خالی در مقابل رژیم صهیونیستی از سرزمینشان دفاع می کنند و روز به روز مقاوم تر و استوارتر می شوند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072419052
  • خبرنگار : 50040