رئیس اناق بازرگانی گرگان؛

موانع تولید را بردارید مشکل اشتغال خودش حل می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با اشاره به اینکه یکی از معضلات اصلی استان اشتغال است، توضیح داد: با مرتفع کردن موانع صنعتگران و تولیدکنندگان معضل اشتغال نیز حل خواهد شد.

امیر یوسفی ظهر امروز ۲۴ مهر ماه در اولین جلسه کمیسیون صنعت، معدن و انرژی اتاق بازرگانی گرگان که با حضور نمایندگان مجلس گرگان، آق قلا و علی آباد برگزار شد اظهار کرد: در استان گلستان صنعت و تولید وضعیت مطلوبی ندارد و مشکلات بسیار زیادی بر سر راه تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکل اشتغال استان به دست صنعتگران قابل حل است، اذعان کرد: با مطلوب شدن اوضاع صنعتگران و تولیدکنندگان اشتغال زایی توسط آن‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با بیان اینکه استان‌های دیگر با لابی کردن شرایط را برای تولیدکنندگان و صنعتگرانشان فراهم کرده‌اند، ادامه داد: نتیجه این امر در آمار تعداد بیکاران هر استان قابل مشاهده است.

یوسفی لازمه تأمین معیشت را برداشتن موانع از سر راه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان دانست و گفت: مدیران و مسئولان استانی باید دلسوز استان باشند و مشکلات را مرتفع کنند.

وی با اشاره به اینکه حرف آخر همه مشکلات اوضاع نابسامان اقتصادی است، خاطرنشان کرد: برای حل این موضوع همکاری و همدلی تمام ارگان‌ها، نهادها و مسئولان لازم است.

در ادامه جلسه نماینده مردم گرگان و آق‌قلا با بیان اینکه مطالبه‌گری تولیدکنندگان، مدیران و تصمیم‌گیری محکم آن‌ها سبب حل مشکلات خواهد شد، اظهار کرد: مجمع نمایندگان آماده خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف و حل مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته برای خروج از محرومیت استان سه الی چهار سال آینده آثار خود را نمایان می‌کند، ادامه داد: باید سیستم اداری را بهبود ببخشیم و شایسته سالاری را اصل قرار بدهیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403072418945
  • خبرنگار : 50672