بهترین هتل‌های قشم/ معرفی ۱۰ هتل خوب قشم

قشم بزرگ‌ترین جزیره کشور واقع در تنگه هرمز است که طبیعتی بکر و خاص دارد. این جزیره جنوبی پر از پدیده‌های شگفت‌انگیز رنگارنگ است و به همین دلیل لقب «جزیره عجایب هفتگانه» را از آن خود کرده است. ب

به گزارش ایسنا به نقل از ایران هتل آنلاین، با رزرو هتل قشم شما می‌توانید چند روزی را مهمان این جزیره دوست‌داشتنی شوید و خاطراتی شیرین برای خود به جای بگذارید.

 اگر تا به حال به قشم سفر نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده بازدید از آن را در برنامه خود قرار دهید. بهترین و راحت‌ترین راه برای رزرو بهترین هتل قشم، رزرو آنلاین از طریق سایت‌های معتبر است. ایران هتل آنلاین یکی از بهترین مراجع رسمی رزرو هتل در کشور است که سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد. رزرو هتل از ایران هتل آنلاین امکانی به شما می‌دهد تا با بررسی اطلاعات موجود، بهترین و خوش قیمت‌ترین اقامتگاه را برای خود رزرو کنید.

هتل بوتیک ایرمان قشم

هتل بوتیک ایرمان بهترین هتل قشم در خیابان پژوهش است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. این هتل ۴ ستاره ساختمانی زیبا دارد که طراحی آن بر اساس تلفیق سبک سنتی و مدرن انجام شده است.

هتل بوتیک ایرمان قشم ۳۸ اتاق و سوئیت مجهز دارد که هر کدام به زیبایی و با دکوراسیون لوکس چیدمان شده‌اند. از امکانات رفاهی موجود در واحدهای این هتل می‌توان به چای‌ساز، تلویزیون، اینترنت و آب معدنی رایگان، تلویزیون، یخچال، کمد لباس و صندوق امانات اشاره کرد.

  • آدرس: قشم، خیابان پژوهش، نبش کوچه پیام

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا یکی از هتل‌های نوساز قشم واقع در شهرک سام و زال است. این هتل ۵ ستاره فعالیت خود را در سال ۱۴۰۲ در جزیره شگفت‌انگیز قشم آغاز کرده و فضایی زیبا و دلنشین دارد.

از مزایای اقامت در هتل آراکتا قشم می‌توان به محوطه‌سازی چشم‌نواز هتل، اتاق‌های لوکس، امکانات کافی و برخورد خوب پرسنل اشاره کرد. آراکتا بهترین هتل قشم با طراحی داخلی چشم‌نواز و فضای بیرونی دل‌انگیز است که اقامت در آن تجربه دلچسبی برایتان خواهد بود.

  • آدرس: قشم، شهرک سام و زال، سام و زال غربی

هتل آوینا قشم

آوینا یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره قشم است که آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۹۹ برمی‌گردد. آوینا بهترین هتل قشم در مرکز شهر است که دسترسی خوبی به جاهای دیدنی قشم به خصوص قلعه پرتقالی‌های دارد.

این هتل با فراهم کردن امکانات مناسب، سرو غذاهای باکیفیت در رستوران‌های شیک و ارائه خدمات رفاهی متعدد توانسته در مدتی کوتاه جای خود را در دل مسافران باز کند. هتل آوینا ساختمانی ۷ طبقه دارد که به محض ورود به آن تمیزی و نظافت بخش‌های مختلف آن توجه شما را به خود جلب می‌کند. این هتل ۴۰ واحد اقامتی تمیز و زیبا دارد که در طبقات چهارم تا هفتم هتل پراکنده شده‌اند.

  • آدرس: قشم، میدان ولایت، بلوار باهنر

هتل آرتا قشم

وقتی صحبت از بهترین هتل قشم به میان می‌آید، یکی دیگر از هتل‌هایی که باید به آن پرداخت، هتل آرتا است. این هتل در بهار سال ۱۳۹۶ در مرکز شهر و در فاصله ۲۰۰ متری از سواحل زیبای خلیج‌فارس به بهره‌برداری رسیده است.

هتل ۴ ستاره آرتا در بلوار شهید بهشتی واقع شده و امکانات خوبی دارد. این هتل دارای ۴۴ اتاق دو تخته و ۴ سوئیت یک خوابه است که برخی از آن‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند. هتل آرتا در نزدیکی بازار ستاره، پارک ساحلی زیتون و مرکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ قرار گرفته است و دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد.

  • آدرس: قشم، بلوار شهید بهشتی، میدان امام قلی خان، جنب رستوران نعیم

هتل ارم قشم

هتل ارم بهترین هتل قشم در بلوار آزادگان است که در سال ۱۳۹۵ به عنوان هتل ۴ ستاره افتتاح شده است. این هتل نخستین هتل چهار ستاره جزیره قشم است که توانسته گواهی استاندارد خدمات گردشگری را از سازمان منطقه آزاد قشم دریافت کند.

هتل ارم قشم محوطه‌ای زیبا دارد و دارای ساختمانی سه طبقه با ۱۰۵ واحد اقامتی است. اتاق‌های این هتل به چهار دسته تقسیم می‌شود که شامل اتاق‌های ویو دریا، اتاق‌های رو به شهر (کلاس A)، اتاق‌های همکف لابی (کلاس B) و اتاق‌های زیر همکف (کلاس C) می‌شود. توجه کنید که اختلاف کلاس‌های مختلف اتاق‌های هتل ارم به دلیل اختلاف در ارتفاع و چشم‌انداز اتاق‌هاست و تفاوتی در امکانات موجود در آن‌ها وجود ندارد.

  • آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبه‌روی شیلات

هتل آرتمیس قشم

هتل آرتمیس از دیگر هتل‌های ۴ طبقه قشم است که در سال ۱۴۰۱ در بلوار ولیعصر افتتاح شده است. اگرچه زمان زیادی از تاسیس این هتل نمی‌گذرد؛ اما ارائه امکانات کافی و خدمات‌دهی مناسب توسط پرسنل حرفه‌ای سبب شده که هتل آرتمیس خیلی زود بر سر زبان‌ها بیفتد.

هتل آرتمیس بهترین هتل قشم در نزدیکی مرکز خرید ستاره است که ۳۸ واحد اقامتی برای میزبانی از مهمانان دارد. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، ترانسفر استقبال، تاکسی سرویس، اینترنت، اتاق عقد، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تور و لاندری اشاره کرد.

  • آدرس: قشم، خیابان ولیعصر، خیابان کاوان، کاوان یک

هتل دیاموند قشم

هتل دیاموند هتلی سه ستاره واقع در بازار بزرگ قدیم قشم است. این هتل نوساز فعالیت خود را در سال ۱۳۹۹ آغاز کرده و دارای ساختمانی ۴ طبقه با ۴۰ واحد اقامتی است. دیاموند بهترین هتل قشم در یکی از نقاط زیبای جزیره است که چشم‌اندازی عالی دارد و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر قرار گرفته است.

  • آدرس: قشم، بازار بزرگ قدیم قشم، جنب پاساژ طلا و جواهر

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی هتلی ۴ ستاره در ۱۵ کیلومتری قشم است که در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده است. این هتل ابتدا فعالیت خود را با نام «پلاژ سیمین» آغاز کرد و امروزه با نام هتل ساحل طلایی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

هتل ساحل طلایی قشم به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. این هتل دارای ۵۶ اتاق و سوئیت است و محوطه‌ای وسیع و زیبا دارد. از امکانات هتل ساحل طلایی می‌توان به فروشگاه و غرفه، پارکینگ و اینترنت رایگان، دستگاه عابربانک، رستوران و کافه، خدمات لاندری، خدمات تور و فضای سبز و آلاچیق در محوطه اشاره کرد.

مسیر دوچرخه‌سواری، ساحل اختصاصی و مسیر پیاده‌روی نیز برخی از امکانات تفریحی هتل ساحل طلایی است. این هتل ضمن فراهم کردن امکانات کافی، دسترسی خوبی نیز به جاهای دیدنی جزیره دارد و در نزدیکی پارک زیتون، دره ستارگان و غارهای خربس قرار گرفته است.

  • آدرس: قشم، جاده ساحلی جنوبی، جنب زیارتگاه شاه شهید

هتل بوتیک فولتون قشم

هتل بوتیک فولتون در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و بهترین هتل قشم در بزرگراه خلیج فارس است. این هتل ۲۵ اتاق و سوئیت دارد که در طبقات اول و همکف پراکنده شده‌اند. بد نیست بدانید که در مجموعه تفریحی فولتون علاوه بر هتل، ساختمان‌های ویلایی و آپارتمان نیز برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل بوتیک فولتون دارای ۶ اتاق، ۲ آپارتمان دو خوابه، ۲ آپارتمان ۴ خوابه و ۶ سوئیت است که هر کدام با امکانات کامل تجهیز شده‌اند. این هتل واحدهایی تمیز و مرتب و محوطه‌ای زیبا دارد و اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهد.

  • آدرس: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، پس از کمپ هامون

هتل رخسار قشم

هتل رخسار بهترین هتل قشم در خیابان شهید رجایی است که ۴ طبقه و ۱۹ اتاق و سوئیت دارد. توجه داشته باشید که اتاق‌های واقع در نیم طبقه اول هتل نسبت به اتاق‌های طبقات بالاتر متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تری دارند. این هتل سه ستاره امکانات قابل‌قبولی دارد و در نزدیکی دریا واقع شده است.

  • آدرس: قشم، بلوار شهید رجایی، نبش کوچه بازماندگان

اقامت در بهترین هتل قشم

قشم جزیره‌ای گردش‌پذیر است که این روزها طرفداران بیشتری پیدا کرده است. به همین دلیل هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی در جزیره عجایب هفتگانه برای مسافران تدارک دیده شده است. به نظر شما بهترین هتل قشم برای اقامت در این جزیره زیبا کدام است؟

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403072418890
  • خبرنگار :