معاون استاندار لرستان:

موانع تولید ۱۹۲ کارخانه و تولیدی در بروجرد رفع شد

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: موانع تولید ۱۹۲ کارخانه و تولیدی در شهرستان رفع شد.

مسلم مرادی امروز ۲۴ مهرماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان بروجرد که در سالن جلسات علامه شهیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: کشور ما در نبرد خاصی بوده و امسال سال خاصی است.

وی خاطرنشان کرد: وعده صادق ۱ و ۲ در این سال رخ داد، رئیس جمهور شهید رئیسی و سید جبهه مقاومت، هنیه، نیلفروشان و فرماندهانی به شهادت رسیدند.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: رهبری فرمودند همه یاریگر جبهه مقاومت باشند لذا اصلی‌ترین دعاها باید به این سمت برود تا جبهه مقاومت پیروز میدان شود.

مرادی بیان کرد: انسجام بین دستگاهی باید صورت گیرد و نیاز به اتحاد و انسجام داریم و باید تلاش کنیم به جنگ مشکلات در درون برویم که رئیس مجلس نترس و شجاع و وزیر امور خارجه در قلب میدان حضور دارند و امروز در این سنگر همه باید کنار هم باشیم.

وی ادامه داد: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، در بند چهارم این گام عدالت و مبارزه با فساد را مطرح کردند که دستگاه قضا این پرچم را به دست گرفته و همه باید مشکلات بیکاری را برطرف کنند و باید با فساد مقابله کرد و همه باید دستگاه قضا را یاری کنیم.

معاون استاندار لرستان با اشاره به قرارگاه رفع موانع در بروجرد، افزود: موانع تولید از ۱۹۲ کارخانه برداشته شد و این واحدها مشکلات مختلفی داشتند که در دولت سیزدهم هیچ کارخانه‌ای در بروجرد تعطیل نشد.

مرادی تصریح کرد: انسجام خوبی رد شهرستان وجود دارد و دل‌ها باید به هم نزدیک باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072418865
  • خبرنگار : 50175